Fandom

GTA Wiki

Plac zabaw Patriotów

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA DODATKOWA
Plac zabaw Patriotów
(ang. Patriot Playground)
Plac zabaw Patriotów (2).jpg
Claude za pomocą Patriota zalicza pierwszy checkpoint
Gra Grand Theft Auto III
Lokalizacja parking Supa Save! w Portland View
Pojazd Patriot
Cel zaliczenie 15 checkpointów na trasie terenowej Patriotem
Czas 5 minut, 20 sekund na każdy checkpoint
Nagroda $20 000
Niezaliczenie opuszczenie pojazdu,
przekroczenie limitu czasowego

Plac zabaw Patriotów – misja dodatkowa w Grand Theft Auto III. Jej celem jest zaliczenie piętnastu checkpointów Patriotem na skomplikowanej, górzystej trasie.

Ogólny opis misji Edytuj

Aby rozpocząć misję należy wsiąść do Patriota mieszczącego się na parkingu sklepu Supa Save! w Portland View. Misja polega na zebraniu wspomnianym pojazdem 15 checkpointów w łącznym czasie 5 minut - misję zaczynamy bez limitu czasowego, jednak zaliczenie pierwszego punktu spowoduje pojawienie się timera - każdy checkpoint dodaje nam 20 sekund.

Solucja Edytuj

Po rozpoczęciu misji wyjeżdżamy na wzgórze i zbieramy pierwszy punkt zaraz pod torami, ostrożnie wycofujemy, nawracamy i zbieramy drugi punkt. Na dole, w południowej części plaży wjeżdżamy w trzeci punkt. Wycofujemy i wyjeżdżamy z powrotem na wzgórze. Kierujemy się do pierwszego od południa punktu, po wyjechaniu na półkę skalną zjeżdżamy ostrożnie w stronę checkpointu, ostrożnie aby nie spaść. Wycofujemy, i kierując się na północ, zbieramy piąty punkt, ale tu musimy już spaść na plażę. Zbieramy szósty punkt na plaży przy samej wodzie i wyjeżdżamy po skale w stronę willi Salvatore'a. Wjeżdżamy na parking i przy drzewie zbieramy ósmy punkt. Odwracamy się, i jadąc na wschód, zbieramy dziewiąty punkt. Potem wyjeżdżamy z powrotem na parking, i jadąc po łuku skalnym zbieramy dziesiąty punkt. Wracamy się, i zbieramy jedenasty punkt z półki skalnej pokrytej trawą. Wracamy i zjeżdżamy na północ w stronę dwunastego punktu, który zbieramy. Kierując się na wschód, na północnym krańcu plaży zbieramy trzynasty punkt. Odwracamy się, i na bardzo stromej ścianie zbieramy czternasty punkt. Pod łukiem zbieramy ostatni, piętnasty punkt.

Galeria Edytuj

Plac zabaw Patriotów - przez GTASeriesVideos Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki