Wikia

GTA Wiki

Plac zabaw PCJ

Dyskusja0
5420stron na
tej wiki
MISJA DODATKOWA
Plac zabaw PCJ
(ang. PCJ Playground)
Plac zabaw PCJ (6)
Tommy zbiera jeden z checkpointów
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Lokalizacja przy południowym murze hotelu Standing Vice Point w Vice Point, Vice City
Pojazd PCJ 600
Cel zebranie 24 checkpointów
Czas 2 minuty
Nagroda $1 000
Niezaliczenie upłynięcie limitu czasowego,
wejście do innego pojazdu

Plac zabaw PCJ – jedna z misji dodatkowych w Grand Theft Auto: Vice City. Aby ją zacząć należy wejść na podstawiony motor PCJ 600, który jest umieszczony koło hotelu Standing Vice Point, na północ od Ocean Drive.

Misja ta polega na zebraniu 24 checkpointów wspomnianym pojazdem. Możemy je zbierać w dowolnej kolejności, jednak ich ułożenie oraz limit czasowy narzuca nam ściśle kolejność ich zbierania. Rozpoczynamy ją, nabierając rozpędu w kierunku rampy położonej na południe od nas. Skaczemy po niej na budynek, zbieramy dwa checkpointy i spadamy do alejki. Trzeci checkpoint zdobywamy, wyskakując ze schodów. Kolejne dwa znaczniki zbieramy w alejce, kolejne dwa zaś na budynku na który dostajemy się, skacząc ze schodów.

Zeskakujemy z budynku, zbieramy kolejne 3 checkpointy i wyskakujemy z małej rampy, uważając na przejeżdżające Yankee. Przed zebraniem trzynastego znacznika uważamy na kolejną ciężarówkę, która przejedzie nam przez drogę. Kolejne punkty łatwo jest już zdobyć, z wyjątkiem znacznika 23., przed którym dobrze jest zrobić spory rozpęd. Po zebraniu wszystkich znaczników możemy (jeśli jest już dostępna) rozpocząć misję Punkt kontrolny - Ocean Beach, gdyż wylądujemy na dachu obok Sparrowa, w którym tę misję wykonujemy.

Ciekawostki Edytuj

  • W czasie trwania misji nie będziemy w stanie zaliczyć żadnego wyjątkowego skoku napotykanego na trasie, ani też nie dowiemy się o tym, że w tamtych miejscach taki skok istnieje (nie będzie w tamtych miejscach spowolnionego czasu ani kadrowania występującego w czasie ich wykonywania).

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos PC

Więcej od Wikii

Losowa wiki