Plaża, dzika plaża
(ang. Life's a Beach)
Plaża, dzika plaża (2)
OG Loc mówi CJ-owi o sprzęcie.
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Jeffrey Cross (SA - HUD) Jeffrey Cross
Lokalizacja Burger Shot w Marina,
Los Santos, San Andreas
Cel kradzież sprzętu muzycznego
Nagroda szacunek +
Wymagania OG Loc,
godzina między 22:00 a 6:00
Odblokowuje Madd Dogg,
możliwość wejścia do dyskotek
Niezaliczenie nieuzbieranie 2500 (4000 w wersji PS2) punktów w czasie tańca,
zniszczenie furgonetki

Plaża, dzika plaża – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, pierwsza od OG Loca.

Solucja Edytuj

Na początek jedziemy na plażę, gdzie odbywa się impreza. Wchodzimy w znacznik i rozmawiamy z DJ-ką (wystarczy ciągle odpowiadać pozytywnie). Carl zacznie tańczyć. Naszym zadaniem jest odpowiednie wciskanie klawiszy w rytm muzyki. Gdy uzbieramy 2500 punktów, DJ-ka zaproponuje nam wejście do vana. Kradniemy go i jedziemy do garażu.

CiekawostkiEdytuj

  • Gracz nie będzie mógł wykonać tej misji, jeśli przed jej rozpoczęciem użył zbyt wielu kodów.
  • W pierwszych wydaniach na konsolę PlayStation 2 trzeba było uzbierać 4000 punktów, by zaliczyć taniec. Późniejsze wersje gry na różne platformy, w tym na wspomnianą już konsolę Sony, wymagają 2500 punktów.
  • Jeśli przerwiemy rozmowę z DJ-ką w odpowiednim momencie, ruch uliczny będzie zmniejszony.
  • Czasami zdarza się błąd, który powoduje, że nieważne, czy klikniemy Y czy N, to i tak nasz bohater odpowiada odmownie - czyni to misję niemożliwą do wykonania.
  • Występuje też inny bug umożliwiający ukończenie misji bez tańca - rekrutujemy gangstera i jedziemy na miejsce, a następnie podchodzimy do ciężarówki i cały czas naciskamy ENTER. Gangster będzie wsiadał i wysiadał z ciężarówki, aż w końcu wyjdzie z niej zostawiając otwarte drzwi. Podchodzimy do tych drzwi, wsiadamy i odwozimy ciężarówkę do garażu. Można również zabić gangstera z odpowiedniej odległości w momencie, gdy siedzi w aucie. Wypadając z pojazdu zostawi otwarte drzwi przez które wsiadamy.
  • Czasami zdarza się błąd, który powoduje, że nieważne jak dobrze gracz wykona taniec, gra i tak nie zaliczy mu poziomu.

Poprzednia: Plaża, dzika plaża Następna:
Melvin Harris (SA - HUD) OG Loc Jeffrey Cross (SA - HUD) Madd Dogg