Pistolet z tłumikiem

6720stron na

BROŃ
Pistolet z tłumikiem
(ang. Silenced 9mm)
Pistolet z tłumikiem (SA).png
Pistolet z tłumikiem w GTA San Andreas
W grach
GTA San Andreas
Typ pistolet
Magazynek 17 kul
Szybkostrzelność wolna
Uszkodzenia średnie
Inne pistolet, Desert Eagle
Ikona z HUD-a

Pistolet z tłumikiem – pistolet występujący w Grand Theft Auto: San Andreas i w pewnym sensie w Grand Theft Auto V. Występuje także w wersji beta Grand Theft Auto IV. Jest to wytłumiona wersja standardowego pistoletu, używana w kilku misjach, w których musimy się skradać np. Madd Dogg. Posiada również nieco większą siłę ognia i dzięki temu można zabić standardowego przeciwnika po około 2-3 strzałach.

W Grand Theft Auto V pistolet z tłumikiem sam w sobie nie występuje, jednak tłumik można dokupić do zwykłego pistoletu, dając efekt pistoletu z tłumikiem

Występowanie Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • W przeciwieństwie do reszty broni, strzał z wytłumionego pistoletu nie spowoduje paniki wśród przechodniów.
  • Mimo że broń bazuje na standardowym pistolecie, nie używa tej samej amunicji (tzn. podmieniając standardowy pistolet na pistolet z tłumikiem nie zostanie przeniesiona do niego amunicja).