Wikia

GTA Wiki

Pistolet

Dyskusja6
5420stron na
tej wiki
BROŃ
Pistolet
Colt .45, 9mm
(ang. Pistol)
Pistol (IV)
W grach
GTA 1
GTA London
GTA 2
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Advance
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
GTA V
Typ pistolet
Magazynek 12 naboi (III),
17 naboi (VC - CW),
12 lub 16 naboi (V)
Szybkostrzelność średnia
Uszkodzenia niewielkie

Pistolet – broń występująca w każdej grze z serii Grand Theft Auto. Zazwyczaj jest dostępna od początku gry. Posiada kaliber 9mm. Jest dosyć słabą bronią, ma słaby zasięg. W Grand Theft Auto: San Andreas po osiągnięciu poziomu zabójcy strzelamy dwoma pistoletami jednocześnie. W uniwersum 3D pistolet jest standardowym wyposażeniem członków gangu i policjantów.

W GTA III, GTA Vice City i GTA San Andreas, pistolet wzorowany jest na Colcie M1911. Pojemność magazynka wynosi 12 naboi w GTA III oraz 17 naboi w GTA Vice City i San Andreas.

W cut-scence wprowadzającej do GTA San Andreas (Początki), członkowie C.R.A.S.H. dokonują aresztowania Carla Johnsona. Ich bronią jest wtedy pistolet wzorowany na Glocku 17, a nie na Colcie M1911.

W GTA Vice City Stories, pistolet jest wzorowany na Berettcie 92, w GTA Liberty City Stories na Glocku 22, a w Grand Theft Auto IV jest on wzorowany na Glocku 17.

W Grand Theft Auto V pistolet jest wzorowany na pistolecie Taurus PT92. W magazynku ma 12 naboi, jednak kupując powiększony magazynek w Ammu-Nation możemy posiadać 16 naboi w magazynku.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

  • Pistolet otrzymujemy w misji Jamaican Heat i Concrete Jungle.
  • Pistolet można kupić w sklepie z bronią za $600, później mając pistolet za każdy magazynek płacimy $35. Można go również kupić u Little Jacoba za $420, kolejny magazynek kosztuje $25.
  • Pistolet można znaleźć w wielu miejscach Liberty City.

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

  • Można kupić na stronie internetowej Ammu-Nation za $200 lub $100 (w ramach zniżki).
  • Można znaleźć w wielu czerwonych kontenerach na śmieci w całym Liberty City.

Grand Theft Auto V

Grand Theft Auto Online

Ciekawostki Edytuj

  • W Grand Theft Auto: San Andreas jest nazywany "9mm", choć prawdziwy Colt M1911 ma kaliber 11,43 mm.
  • Jest to jedna z najstarszych broni w serii GTA (Colt.45 jest produkowany od 1911 roku).

Galeria Edytuj

Wygląd broni Edytuj

Ikona z HUDa Edytuj

Przypisy

  1. W zależności, którą misję gracz wykona jako pierwszą.

Więcej od Wikii

Losowa wiki