FANDOM

Piłka plażowa (VC).jpg

Piłka plażowa w pustym basenie

Piłka plażowa (VC - 2).jpg

Podbijanie piłki przez protagonistę

Piłka plażowa – przedmiot występujący w Grand Theft Auto: Vice City. Jest trójkolorowa, czerwono-niebiesko-biała. Gdy z rozpędu wbiegnie w nią protagonista, piłka zostaje wykopana i wtedy możemy zacząć odbijać ją głową. Aby wyżej wyrzucić piłkę w powietrze, wtedy skuteczniejszy będzie strzał do niej z broni palnej. Liczba odbić będzie pokazana w statystykach gry, ale nie jest to zadanie wymagane do ukończenia gry na 100%. Znaleźć ją możemy na północno-zachodniej części Wyspy Starfish w basenie, na plaży, na północ od latarni morskiej oraz na polu golfowym Leaf Links[1].

Ciekawostki Edytuj

  • Czasami gdy piłka spadnie na ziemię, zacznie się od niej odbijać bez przerwy.
  • Gdy strzelimy do niej ze strzelby bojowej z bardzo bliska, odleci i nie spadnie już na ziemię.
  • Możemy ją zniszczyć tylko za pomocą piły mechanicznej, granatu lub wyrzutni rakiet.
  • Jeżeli nasz wynik będzie wynosił ponad 100 odbić, to w statystykach liczba i tak zostanie zatrzymana na 100 odbiciach.
  • Piłka plażowa, jak i niektóre inne obiekty z GTA III i GTA: VC, może zostać umieszczona na serwerach w San Andreas Multiplayer.

Przypisy

  1. Można znaleźć ją tam, tylko przez chwilę, po misji Trafne argumenty. Gdy zaczniemy ją tam odbijać, a ona upadnie, wtedy zniknie bezpowrotnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki