Piła łańcuchowa

Gwiazda (1).png
BROŃ
Piła łańcuchowa
Piła mechaniczna
(ang. Chainsaw)
Piła mechaniczna (VC).png
Piła mechaniczna w Grand Theft Auto: Vice City
W grach
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA Chinatown Wars
Typ broń biała
Uszkodzenia duże

Piła łańcuchowa (w GTA: Vice City Piła mechaniczna) – broń biała występująca w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto: Chinatown Wars. Zadaje ona bardzo duże obrażenia w stosunku do ludzi, w walce nadaje się jednak tylko do zabijania przeciwników z bronią białą. Z piłą łańcuchową nie można szybko biec, a w San Andreas nawet skakać, przyczyną tego prawdopodobnie jest waga piły. Użycie piły łańcuchowej prowadzi do paniki wśród przechodniów, jeśli użyjemy jej przy policjancie, dostaniemy pierwszy stopień poszukiwań (z wyjątkiem GTA San Andreas). W Vice City, przy użyciu piły łańcuchowej na ludziach, na ekranie pojawiają się krople krwi. Piła łańcuchowa występuje w rolach głównej misji The Portland Chainsaw Masquerade i pobocznej SlashTV (LCS), gdzie to musimy uporać się z ludźmi Vincenza, ścigającymi nas z piłami łańcuchowymi.

Piła łańcuchowa doskonale nadaje się do usuwania części z samochodów (drzwi, zderzaków), jednak praktycznie nie da się ich zniszczyć.

Można też zniszczyć nią ogrodzenia, latarnie, znaki drogowe i niektóre drzewa.

Występowanie Edytuj

Wygląd broni Edytuj

Ikony z HUD-a Edytuj