FANDOM

Photo Shoot – misja w Grand Theft Auto IV, druga dla Treya "Playboya X" Stewarta.

Solucja Edytuj

Playboy X, chce od nas, abyśmy wyeliminowali jego byłego kolegę. Jedziemy w okolice boiska do koszykówki. Tam, robimy zdjęcie grupce ludzi stojącej na boisku (wybieramy z telefonu opcję "Camera" i robimy zdjęcie) i wysyłamy je do Playboya. Ten, po chwili zadzwoni do nas z informacją o celu. Zdejmujemy gangstera oznaczonego czerwoną strzałką.

Ciekawostki Edytuj

  • Cel misji - Marlon Bridges - może pojawić się w pięciu różnych kurtkach (czarnej, niebieskiej, żółtej, czerwonej lub zielonej) - od tego będzie zależeć także nasza rozmowa z Playboyem po wysłaniu do niego zdjęcia. Rozmowa zamieszczona poniżej w scenariuszu odbywa się wtedy, gdy Marlon posiada żółtą kurtkę.
  • Nie mamy obowiązku robienia zdjęcia i wysyłania go - możemy przyśpieszyć sobie tę misję od razu strzelając do grupy - po zabiciu 5 gangsterów misja zakończy się powodzeniem.
  • Jest to jedyna misja w grze, gdzie wysyłamy MMS-a. Później wysyłanie MMS-ów jest niemożliwe.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Photo Shoot Następna:
Trey Stewart (IV - HUD) Deconstruction for Beginners Trey Stewart (IV - HUD) The Holland Play...
? (IV - HUD) Wrong is Right
Roman Bellic (IV - HUD) Hostile Negotiation
Ransom (IV - HUD) Ransom