Fandom

GTA Wiki

Phoenix

6722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Gwiazda (1).png
POJAZD
Phoenix
Phoenix (V).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
GTA V
Typ muscle
Producent Imponte
Przypomina Pontiac Firebird (1979-81), Chevy Camaro (V)
Tuning TransFender (SA)
Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)

Phoenix – dwudrzwiowy samochód typu muscle występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto V. Jest wzorowany na Pontiacu Firebird z lat 1979-81, tylne światła przypominają te z Chevroleta Camaro z lat 1970-73.

Tak jak większość samochodów typu muscle, jest dwudrzwiowy. Jest napędzany przez silnik V8, ma bardzo dobre przyspieszenie i prędkość maksymalną. Bardzo dobrze się go prowadzi. Podczas gdy w Vice City, Vice City Stories i GTA V można go znaleźć bardzo łatwo, w San Andreas jest bardzo rzadki.

W GTA V jest wzorowany na Chevy Camaro oraz Dodge'u Daytonie. Jest często spotykany w biedniejszych dzielnicach. Posiada słabe przyśpieszenie, jednak dobrą prędkość i hamowanie.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Podczas misji Dom na wzgórzach, gdzie pod koniec misji musimy zabić Wielkiego Papę, który będzie uciekał tym samochodem.
  • Podobnie jak Euros pojawia się na ulicach po wpisaniu kodu "everyoneisrich".
  • Czasem jeździ po bogatszych częściach miasta Las Venturas.
  • Pojawia się w wyścigu samochodowym, który możemy rozpocząć koło salonu samochodowego Wang Cars.

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki