Wikia

GTA Wiki

Phil Cassidy

Dyskusja0
5438stron na
tej wiki
POSTAĆ
Phil Cassidy
Phil Cassidy (VC)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
Aka The One Armed Bandit,
Jednoręki Phil
Płeć Mężczyzna
Narodowość Amerykanin
Rodzina Louise Cassidy-Williams (siostra),
Marty Jay Williams (szwagier),
Mary-Jo Cassidy (siostra),
Mary-Beth Williams (siostrzenica)
Związki Toni Cipriani, Claude, Pedro Garcia, Cam Jones, Toshiko Kasen, Hilary King, Ray Machowski, Jerry Martinez, Umberto Robina, Ken Rosenberg, Tommy Vercetti, Lance i Victor Vance
Pojazdy Walton, Perennial (VCS),
Patriot (VC),
Barracks OL (LCS)
Biznes Phil's Shooting Range, Phil's Depot (VCS),
Phil's Place (VC),
Phil Cassidy's Fully Cocked Gun Shop (LCS),
Phil Cassidy - Towary Wojskowe (III)
Głos Hunter Platin (III),
Gary Busey (VC, VCS),
? (LCS)[1]

Phil Cassidy – weteran wojenny, występujący w Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Grand Theft Auto III.

We wszystkich grach, widzimy Phila jako dilera ciężkich broni; sprzedaje bronie, które w krótkim czasie mogą coś zdewastować, takie jak: granaty, minigun, wyrzutnia rakiet, miotacz ognia itp.

Phil w Vice City i Vice City Stories, jest przedstawiony jako alkoholik. Produkuje własny alkohol, wybuchowy i niebezpieczny do picia napój o nazwie Boomshine. Phil podczas rozmowy telefonicznej z Tommym, mówi mu, że poprzez ostre picie Boomshine'u, słabiej widzi na lewe oko.

Jedną z głównych cech Phila w Liberty City Stories i w GTA III, jest brak lewego ramienia. W Vice City Stories i Vice City, ma jeszcze dwie kończyny górne, lecz w jednej misji w Vice City, bomba wybucha tuż obok niego i urywa mu ramię. Dlatego, w dwóch grach, dziejących się chronologicznie później, Phil ma już tylko jedno ramię.

Rola w serii Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Stories Edytuj

W swoim pierwszym wystąpieniu, Phil zapoznaje się z Victorem Vance'em poprzez Jerry'ego Martineza. Phil jest jego dilerem broni. Jerry wysyła Victora, aby pomógł Philowi rozprawić się z kilkoma członkami gangu Cholos, którzy opanowali jego kryjówkę (Cholo Victory). Poprzez Phila, Vic zapoznaje się z jego siostrą, Louise Cassidy-Williams i jej mężem Martym.

Po wykonaniu kilku zadań dla Marty'ego, i zabiciu go (D.I.V.O.R.C.E.), Vic ratuje Phila przed ludźmi Jerry'ego, którzy chcieli ich zabić (Marked Men). Po tym zdarzeniu, Phil przysięga Victorowi, że od tej chwili będzie trzeźwy; jednak, zaczyna znowu pić, kiedy Armando Mendez zabija Louise. Phil, chcąc zemsty na kartelu Mendeza, pomaga Victorowi ukraść Huntera z Fortu Baxter, wysadzając bramę wjazdową (Over the Top).

W Vice City Stories, Phil ma duży zarost. Zgolił go pomiędzy 1984, a 1986.

Grand Theft Auto: Vice City Edytuj

W jego wystąpieniu w Vice City, zostaje poproszony o udział w napadzie na bank (Strzelec). Phil namawia Tommy'ego, aby do ekipy przyjął jako kierowcę Hilarego Kinga (Kierowca). Po napadzie na bank (Robota) Phil zaprasza Tommy'ego do swojej kryjówki, aby mógł dla niego pracować i zyskać dostęp do jego broni. Później, Phil zaprasza Tommy'ego ponownie, tym razem aby sprawdził on jego bomby z Boomshine'u; jednak Phil zapomniał włożyć baterii do pilota. Phil podchodzi do bomby, wkłada baterie i odpala bombę, która wybucha, urywając mu lewe ramię. Tommy zawozi Phila do lekarza (TNT-Wietnam).

W tej grze (a także w Vice City Stories), Philowi głosu użyczył Gary Busey.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories Edytuj

Phil występuje epizodycznie w jednej misji, More Deadly than the Male jako diler broni Toshiko Kasen. Najlepsze bronie w tej grze można kupić z jego sklepu z bronią, Phil Cassidy's Fully Cocked Gun Shop.

Aktor głosowy w tej grze nie jest znany[1].

Grand Theft Auto III Edytuj

W 2001 roku Phil znany jest jako Jednoręki Phil. W misji Towarzysze broni, skorumpowany policjant, Ray Machowski, chce aby Claude pojechał do sklepu Phila. Atakują go tam członkowie Kartelu Kolumbijskiego, chcą ukraść mu bronie. Phil i Claude atakują członków kartelu i zabijają ich. Podczas tej misji, Phil wstydząc się tego, w jak głupi sposób stracił rękę, mówi Claude'owi, że tak naprawdę rękę stracił w czasie wojny w Nikaragui.

W tej grze głosu Philowi użyczył Hunter Platin.

Występowanie w misjach Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City Edytuj

Grand Theft Auto III Edytuj

Galeria Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Phil jest prawdopodobnie jedyną osobą, która oficjalnie zna więcej niż 3 protagonistów.
  • W pierwszej cut-scence misji TNT-Wietnam wyraźnie widzimy, że bomba urywa Philowi prawe ramię, jednak w cut-scence, kiedy idzie do lekarza, widzimy już go bez lewego ramienia. Jest tak także w grach chronologicznie następnych.
  • W GTA: Vice City, Phil ma na sobie podkoszulek z logiem gangu Rednecks z GTA2.
  • Phil jest jedyną osobą w serii GTA, która straciła rękę.

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Nazwisko aktora głosowego nie występuje w napisach, nie ma także w bazie IMDb. Prawdopodobnie jest nim Hunter Platin - aktor podkładający mu głos w GTA III

Więcej od Wikii

Losowa wiki