Wikia

GTA Wiki

Perennial

Dyskusja0
5206stron na
tej wiki
POJAZD
Perennial
Perennial (VCS)
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA Chinatown Wars
Typ czterodrzwiowe kombi
Producent Dinka
Przypomina Ford Falcon Squire (III, VC, SA),
Ford LTD Country Squire (LCS, VCS),
Honda Odyssey MPV (era GTA IV)
Tuning TransFender

Perennial – czterodrzwiowe kombi występujące w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto: Chinatown Wars.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

W GTA III, Vice City i San Andreas, Perennial przypomina Forda Falcona Squire. W Liberty i Vice City Stories, jego wygląd nieznacznie się zmienił: w tych grach Perennial jest dłuższy, przypomina Forda LTD Country Squire z 1969. Całkiem zmienił się jego przód, lecz tył pozostał niezmieniony. W GTA VC Perennial ma słabą przyczepność i łatwo go wywrócić.

Perennial ma napęd na przednie koła i dość słaby silnik, co sprawia, że ma niską prędkość maksymalną i niezadowalające przyspieszenie. Na ostrych zakrętach może dachować, gdyż nie jest zbyt ciężki. Jest też wytrzymały, potrafi wytrzymać większą ilość uderzeń przed wybuchem.

Uniwersum HD Edytuj

W GTA IV, Perennial (produkowany przez firmę Dinka) całkowicie zmienił wygląd, jest teraz wzorowany na nowoczesnej Hondzie Odyssey oraz Fordzie Galaxy trzeciej generacji; boczne i tylne szyby są wzorowane na tych z Mercedesa-Benz R-Class. Boczne szyby są przyciemnione. Tylne światła Perenniala przypominają światła Hondy Accord z lat 2002-2005.

Perennial w GTA IV jest także używany przez linie lotnicze FlyUS, jest w kolorze białym z oznaczeniami tych linii; nie ma już szklanego dachu, posiada też dodatkowe światła.

Wersja Perenniala, występująca w Chinatown Wars, jest powrotem do starszych wersji tego pojazdu. W wersji PSP tej gry przypomina już Perenniala z GTA IV.

Wygląd Perenniala w GTA IV został radykalnie zmieniony, parametry mniej. Teraz Perennial ma napęd na tylne koła, jest napędzany przez silnik V6. Ma średnie przyspieszenie i dość dobrą prędkość maksymalną. Jest także stabilniejszy, lepiej wchodzi w zakręty.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji Grand Theft Auto: Chinatown Wars na iOS i PSP Perennial wygląda zupełnie inaczej, niż w wersji na Nintendo DS.
  • W GTA: San Andreas Perennial jest najtańszym samochodem, który możemy nabyć drogą importu. Jego koszt to $8 000.

Galeria Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki