FANDOM

MISJA
Penetrator (misja - Heist Almighty) (11)
Protagonista ucieka z bazy wojskowej z informatorem
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Robert "Bubby" Seragliano
Lokalizacja Penetrator w zachodnim Nolaw, Liberty City
Cel dostarczenie samochodu do garażu, pomoc w kradzieży tajemnic wojskowych
Nagroda
Niezaliczenie zniszczenie Mundano, zniszczenie radiowozu, śmierć informatora, śmierć/aresztowanie gracza po odebraniu informatora

Jedną z misji pobocznych w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IHeist Almighty możemy rozpocząć w Penetratorze, znajdującym się w zachodnim Nolaw.

Solucja Edytuj

W chwilę po rozpoczęciu misji gracz otrzyma drugi stopień złej sławy oraz polecenie, żeby odebrać z centralnego Brix samochód. Nie przejmując się policją, jedziemy tam i wsiadamy do zaparkowanego w oznaczonym strzałką miejscu Mundano. Samochodem jedziemy do warsztatu lakierniczego Mela w centralnym Brocklyn, po czym odstawiamy wóz do garażu w Brocklyn Docks.

Druga część zadania jest bardziej skomplikowana. Najpierw, jedziemy do południowo-zachodniego Hackenslash i kradniemy stojący przy posterunku policji wóz patrolowy. Wjeżdżamy nim do bazy wojskowej w Fort Law. Na jej terenie kręci się kilka osób — kilka ubranych na zielono i jedna w niebieskim ubraniu. Kiedy się do nich zbliżymy, ten ubrany na niebiesko wsiądzie do naszego radiowozu, a pozostali zaczną do nas strzelać.

Wyjeżdżamy z bazy przez jedną z bram (są na północy i południowym zachodzie bazy) i udajemy się do garażu w południowo-wschodnim Kings. Możemy najpierw zgubić policję (przesiadając się na chwilę do cywilnego pojazdu i przemalowując go, np. w Schlechberg), blokad policyjnych można również uniknąć, przejeżdżając przez uszkodzony most na południe od bazy wojskowej, a następnie jadąc na wschód główną, sześciopasmową drogą.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej z Fandomu

Losowa wiki