FANDOM

Penal Ties! – jedna z siedmiu misji dla Rednecks w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Billy Bob Bean, podczas swojego pobytu w więzieniu Alma Mater, miał problemy ze strażnikami - przyszedł czas na zemstę. Przed odejściem od telefonu zabieramy pancerz i zdrowie.

Na samym początku, będziemy musieli dostać się do rzeczonego więzienia - aby to zrobić, jedziemy na terytorium Scientists i wsiadamy do żółtego Bensona, stojącego na parkingu pod klubem striptizowym. Zaraz po tym, zostaniemy złapani przez policję i przetransportowani do więzienia Alma Mater.

Kiedy odzyskamy kontrolę nad Claude'em, spotykamy się z kontaktem (jest oznaczony strzałką, The Hump). Ten da nam kartę, dzięki której będziemy mogli dostać się do pomieszczenia strażników, gdzie znajdziemy strój strażnika i broń. Kolejną częścią zadania będzie zabicie wszystkich ośmiu strażników znajdujących się na terenie więzienia - gdy jednak zaczniemy strzelać, więźniowie rozpoczną zamieszki - my też staniemy się ich celem, gdyż mamy na sobie uniform strażnika.

Do strażników strzelamy od tyłu, aby nie zdążyli otworzyć ognia w naszą stronę. Atakujący nas więźniowie, chociaż są nieuzbrojeni, mogą stanowić duży problem - głównie z powodu braku amunicji. Dlatego strzelamy do więźniów tylko wtedy, gdy biegną w naszą stronę. Kiedy już pozbędziemy się ośmiu strażników, będziemy musieli wydostać się z więzienia; aby otworzyć jego bramy, będziemy musieli wysadzić dwa mechanizmy znajdujące się nad nią.

Do mechanizmów dostaniemy się, wchodząc na kładkę w centralnej części więzienia, przy północnym murze. Aby wysadzić mechanizmy, wystarczy podejść do niego. Po wysadzeniu obu mechanizmów, będziemy mogli się wydostać z więzienia - most jednak wciąż jest podniesiony, dlatego niezbędne będzie użycie jednego z samochodów FBI, stojących na parkingu w środkowej części więzienia. Wsiadamy do jednego z nich i przeskakujemy dziurę w moście.

To jednak nie koniec problemów - już w chwilę po ucieczce z więzienia dostaniemy trzeci stopień poszukiwań. Aby przestała nas ścigać policja, będziemy musieli się przebrać - możemy to zrobić w Disgracelands, na terenie Mobile RV Parku. Nie możemy się tam jednak dostać w normalny sposób - niezbędne będzie użycie rampy, znajdującej się na północ od punktu docelowego.

Inny sposób przejścia Edytuj

Tę misję można też przejść w inny sposób. Przed rozpoczęciem misji musimy sobie wziąć szybki samochód (typu Furore GT), wlecieć do więzienia poprzez lewą wieżę, stanąć w okolicach środkowych miejsc parkingowych i się wysadzić. Metoda - https://youtu.be/qE5uTmoRESQ?t=2273.

Po odebraniu telefonu kierujemy się najpierw w stronę bonusowego samochodu #2. Wsiadamy. Po teleportacji do Wang Cars, udajemy się do Bensona, pod klub striptizowy. Gdy będziemy już w więzieniu, wsiadamy do zaparkowanego przez nas wcześniej samochodu. Następnie jedziemy w stronę generatorów.

Musimy uważać, by nie uderzyć w generator. Uciekamy prawą wieżą, uważając jednocześnie, by nie wpaść do wody. Dostajemy trzeci stopień poszukiwań. Pamiętać jednak należy o tym, że jak strzelimy, zaczną się zamieszki na ulicach. Uciekamy do zaznaczonego strzałką punktu w Disgracelands. Nawet po ukończeniu misji zamieszki będą trwać.

Przejście w inny sposób - https://youtu.be/qE5uTmoRESQ?t=2873.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.