Fandom

GTA Wiki

Penal Ties!

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Penal Ties!
PS: Alma Mater Return!
Penal Ties! (9).jpg
Claude Speed mści się na strażnikach więzienia Alma Mater
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Rednecks (GTA2 - HUD).gif Rednecks
Lokalizacja czerwona budka w Mobile RV Park,
Residential, Anywhere City
Cel zemsta na strażnikach więzienia Alma Mater
Nagroda $70 000
Wymagania respekt +5 dla gangu Rednecks
Niezaliczenie zniszczenie Bensona,
przedwczesna śmierć The Humpa

Penal Ties! – jedna z siedmiu misji dla Rednecks w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Billy Bob Bean, podczas swojego pobytu w więzieniu Alma Mater, miał problemy ze strażnikami - przyszedł czas na zemstę. Przed odejściem od telefonu zabieramy pancerz i zdrowie. Na samym początku, będziemy musieli dostać się do rzeczonego więzienia - aby to zrobić, jedziemy na terytorium Scientists i wsiadamy do żółtego Bensona, stojącego na parkingu pod klubem striptizowym. Zaraz po tym, zostaniemy złapani przez policję i przetransportowani do więzienia Alma Mater. Kiedy odzyskamy kontrolę nad Claude'em, spotykamy się z kontaktem (jest oznaczony strzałką). Ten da nam kartę, dzięki której będziemy mogli dostać się do pomieszczenia strażników, gdzie znajdziemy strój strażnika i broń. Kolejną częścią zadania będzie zabicie wszystkich ośmiu strażników znajdujących się na terenie więzienia - gdy jednak zaczniemy strzelać, więźniowie rozpoczną zamieszki - my też staniemy się ich celem, gdyż mamy na sobie uniform strażnika. Do strażników strzelamy od tyłu, aby nie zdążyli otworzyć ognia w naszą stronę. Atakujący nas więźniowie, chociaż są nieuzbrojeni, mogą stanowić duży problem - głównie z powodu braku amunicji. Dlatego strzelamy do więźniów tylko wtedy, gdy biegną w naszą stronę. Kiedy już pozbędziemy się ośmiu strażników, będziemy musieli wydostać się z więzienia; aby otworzyć jego bramy, będziemy musieli wysadzić dwa mechanizmy znajdujące się nad nią. Do mechanizmów dostaniemy się, wchodząc na kładkę w centralnej części więzienia, przy północnym murze. Aby wysadzić mechanizmy, wystarczy podejść do niego. Po wysadzeniu obu mechanizmów, będziemy mogli się wydostać z więzienia - most jednak wciąż jest podniesiony, dlatego niezbędne będzie użycie jednego z samochodów FBI, stojących na parkingu w środkowej części więzienia. Wsiadamy do jednego z nich i przeskakujemy dziurę w moście. To jednak nie koniec problemów - już w chwilę po ucieczce z więzienia dostaniemy trzeci stopień poszukiwań. Aby przestała nas ścigać policja, będziemy musieli się przebrać - możemy to zrobić w Disgracelands, na terenie Mobile RV Parku. Nie możemy się tam jednak dostać w normalny sposób - niezbędne będzie użycie rampy, znajdującej się na północ od punktu docelowego.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki