Fandom

GTA Wiki

Pegorino Family

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

GANG
Pegorino Family
Payback (IV) (1).jpg
Przywódca Mafii — Jimmy Pegorino
W grach
GTA IV
Lider Jimmy Pegorino
Lokalizacja Alderney
Typ włosko-amerykańska organizacja przestępcza
Wrogowie Niko Bellic (jeśli wybierze Zemstę), Pavano Family
Sojusznicy Rodzina McReary, The Lost Brotherhood, Niko Bellic (jeśli wybierze układ)
Pojazdy Schafter, Intruder, Cognoscenti, PMP 600, Oracle, Sultan, Sultan RS
Bronie pistolety, uzi, shotgun, SMG, AK-47, M16
Biznes porwania, rozboje, hazard, wymuszenia, włamania, handel narkotykami, budownictwo
Członkowie Jimmy Pegorino, Ray Boccino, Phil Bell, Anthony Corrado, Luca Silvestri, Joseph Dileo, Johnny Barbosa, Peter Marchetti, Marco Bonnaro, Frankie Gallo

Pegorino Family – organizacja przestępcza prowadzona przez Jimmy'ego Pegorino, mająca swoje tereny w Alderney.

Opis Edytuj

Mafia ta nazywana jest Mafią Alderney. Innymi ważnym członkami tej mafii prócz samego Pegorino są Ray Boccino i Phil Bell. Podczas gry Jimmy Pegorino wynajmuje również Niko Bellica, który w zależności od decyzji gracza może albo zniszczyć gang, albo unieść jego pozycję w górę.

Po raz pierwszy w grze, styczność z Pegorino Family mamy gdy razem z Patrickiem McReary kradniemy ciężarówkę z magazynu dla Raya Boccino. Później owy członek Pegorino Family, zleca kilka zadań protagoniście GTA IV za pieniądze. Pomimo pewnych komplikacji podczas transakcji diamentowej, Ray Boccino daje Niko Bellicowi, to czego żądał — lokalizację Floriana Cravica.

Później Niko Bellic spotyka kolejnego członka mafii Pegorino — Phila Bella. Zgodził się na współpracę, tym samym ignorując Raya Boccino, z którym Phil jest w konflikcie. Niko razem z członkiem mafii Pegorino kradnie narkotyki Triady. Po wykonaniu kilku zadań dla Phila, Niko ochrania również szefa mafii podczas spotkania z Pavano Family w starej rafinerii. Ostatecznie, policja zaczyna węszyć, przez co Jimmy domyśla się, że któryś jego z ludzi to szczur. Wybór trafia na Raya Boccino. Jednakże, zanim Ray zginie, za sprawką serbskiego imigranta umiera kolejny członek Pegorino Family — Anthony Corrado.

Wkrótce potem, Jimmy Pegorino składa protagoniście propozycję układu z Dimitrim Rascalovem — jego najgorszym wrogiem, który go zdradził i porwał Romana Bellica.

Jeśli gracz zdecyduje się na zemstę, wtedy udaje się na statek by zabić Dimitrija. Pegorino, rozwścieczony tym faktem, planuje zabić protagonistę podczas ślubu Romana, jednakże zamiast w Niko, trafia i uśmierca Kate McReary. W odwecie Niko z pomocą Little Jacoba i Romana Bellica dościga i zabija bossa Pegorino Family.

Jeśli Niko zdecyduje się iść na układ z Dimitrim, razem z Philem jedzie na transakcję narkotykową. Kiedy w końcu zgarnął pieniądze, Pegorino Family po tym wydarzeniu wraca na szczyt, zyskując duży status i nowego sojusznika. Podczas ślubu Romana, Dimitri wysyła jednego ze swoich zabójców, aby ten dorwał protagonistę gry. Podczas szarpaniny, kilka kul zostaje wystrzelonych i trafiają Romana Bellica. Okazuje się, że Dimitri Rascalov zdradził Pegorino i zabił go. Gdy Niko w końcu dopadnie Dimitrija, uśmierca go serią strzałów.

Prawdopodobnie, w obu przypadkach Pegorino Family nadal funkcjonuje.

Więcej w Fandom

Losowa wiki