Wikia

GTA Wiki

Pegorino's Pride

Dyskusja0
5457stron na
tej wiki
MISJA
Pegorino's Pride
(pol. Duma Pegorino)
Pegorino's Pride (7)
Spotkanie Jimmy'ego z przedstawicielami rodziny Pavano
Gra Grand Theft Auto IV
Dla James Pegorino (IV - HUD) Jimmy Pegorino
Lokalizacja willa Jamesa Pegorino w Westdyke, Alderney, Liberty City
Cel ochrona Jimmy'ego P. podczas spotkania z rodziną Pavano
Nagroda $10 500
Wymagania Truck Hustle,
ubrany garnitur
Odblokowuje Payback
Niezaliczenie zniszczenie wozu, śmierć Jimmy'ego, przedwczesna śmierć Pete'a lub Marco, zakłócenie spotkania przed strzelaniną, zgubienie wozu Pavano, zniszczenie pieniędzy podczas pościgu

Pegorino's Pride – misja w Grand Theft Auto IV, pierwsza dla Jimmy'ego Pegorino.

Solucja Edytuj

Po zapoznaniu się z Jimmym Pegorino, ten od razu zleca nam pierwsze zadanie: mamy chronić go i jego ludzi podczas spotkania z przedstawicielami rodziny Pavano. Spotkanie ma odbyć się w Acter Industrial Park. Wsiadamy do podstawionego Schaftera i czekamy, aż wsiądzie Jimmy. Ma on przy sobie prezent, którym zamierza obłaskawić rodzinę Pavano. Po dotarciu do starej rafinerii w Acter Industrial, otrzymamy karabin snajperski. Docieramy do punktu na radarze (wchodzimy do budynku i po schodach w górę) i wchodzimy w znacznik. Włączamy celowanie w snajperce i celujemy w Pegorino. Spotkanie nie pójdzie dobrze - Jimmy zostanie zaatakowany, a Marco i Pete zabici. Celując w głowy, zdejmujemy wszystkich oznaczonych czerwonymi punktami. Im szybciej ich zabijemy, tym lepiej. Zmieniamy broń na pistolet maszynowy lub karabin szturmowy i wychodzimy z budynku. Po lewej znajduje się budynek, w którym jest Jimmy. Nie wchodzimy do środka - zdejmujemy paru gangsterów, strzelających do nas i, wchodzimy do alejki po prawej stronie od budynku. Zdejmujemy gangstera na schodach i idziemy dalej, gdzie zabijamy kolejnego, stojącego przy końcu alejki. Wykonujemy zwrot o 180 stopni i podchodzimy do Jimmy'ego. Gdy Niko i Jimmy dostaną się do samochodu, obok przejedzie wóz rodziny Pavano. Jimmy chce odzyskać prezent - ruszamy więc w pościg. Po drodze będą stać wozy z gangsterami - ignorujemy ich, skupiając się na drodze. W końcu, mafiosi Pavano rozbiją się w jednej z rafinerii. Używając drive-by, zdejmujemy ich, gdy tylko wysiądą z pojazdu. Jeżeli któremuś uda się uciec - doganiamy go i zabijamy. Jeden z gangsterów upuści prezent Jimmy'ego - zabieramy go i wracamy do wozu. Na koniec, odwozimy Pegorino do jego willi w Westdyke.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Pegorino's Pride Następna:
Phil Bell (IV - HUD) Truck Hustle James Pegorino (IV - HUD) Payback

Więcej od Wikii

Losowa wiki