Wikia

GTA Wiki

Pegorino's Pride

Dyskusja0
5438stron na
tej wiki
MISJA
Pegorino's Pride
(pol. Duma Pegorino)
Pegorino's Pride (7)
Spotkanie Jimmy'ego z przedstawicielami rodziny Pavano
Gra Grand Theft Auto IV
Dla James Pegorino (IV - HUD) Jimmy Pegorino
Lokalizacja willa Jamesa Pegorino w Westdyke, Alderney, Liberty City
Cel ochrona Jimmy'ego P. podczas spotkania z rodziną Pavano
Nagroda $10 500
Wymagania Truck Hustle,
ubrany garnitur
Odblokowuje Payback
Niezaliczenie zniszczenie wozu, śmierć Jimmy'ego, przedwczesna śmierć Pete'a lub Marco, zgubienie wozu Pavano, zniszczenie pieniędzy podczas pościgu

Pegorino's Pride – misja w Grand Theft Auto IV, pierwsza dla Jimmy'ego Pegorino.

Solucja Edytuj

Po zapoznaniu się z Jimmym Pegorino, ten od razu zleca nam pierwsze zadanie: mamy chronić go i jego ludzi podczas spotkania z przedstawicielami rodziny Pavano. Spotkanie ma odbyć się w Acter Industrial Park. Wsiadamy do podstawionego Schaftera i czekamy, aż wsiądzie Jimmy. Ma on przy sobie prezent, którym zamierza obłaskawić rodzinę Pavano. Po dotarciu do starej rafinerii w Acter Industrial, otrzymamy karabin snajperski. Docieramy do punktu na radarze (wchodzimy do budynku i po schodach w górę) i wchodzimy w znacznik. Włączamy celowanie w snajperce i celujemy w Pegorino. Spotkanie nie pójdzie dobrze - Jimmy zostanie zaatakowany, a Marco i Pete zabici. Celując w głowy, zdejmujemy wszystkich oznaczonych czerwonymi punktami. Im szybciej ich zabijemy, tym lepiej. Zmianiamy broń na pistolet maszynowy lub karabin szturmowy i wychodzimy z budynku. Po lewej znajduje się budynek, w którym jest Jimmy. Nie wchodzimy do środka - zdejmujemy paru gangsterów, strzelających do nas i, wchodzimy do alejki po prawej stronie od budynku. Zdejmujemy gangstera na schodach i idziemy dalej, gdzie zabijamy kolejnego, stojącego przy końcu alejki. Wykonujemy zwrot o 180 stopni i podchodzimy do Jimmy'ego. Gdy Niko i Jimmy dostaną się do samochodu, obok przejedzie wóz rodziny Pavano. Jimmy chce odzyskać prezent - ruszamy więc w pościg. Po drodze będą stać wozy z gangsterami - ignorujemy ich, skupiając się na drodze. W końcu, mafiosi Pavano rozbiją się w jednej z rafinerii. Używając drive-by, zdejmujemy ich, gdy tylko wysiądą z pojazdu. Jeżeli któremuś uda się uciec - doganiamy go i zabijamy. Jeden z gangsterów upuści prezent Jimmy'ego - zabieramy go i wracamy do wozu. Na koniec, odwozimy Pegorino do jego willi w Westdyke.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Pegorino's Pride Następna:
Phil Bell (IV - HUD) Truck Hustle James Pegorino (IV - HUD) Payback

Więcej od Wikii

Losowa wiki