FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o inne misje o tym tytule: Payback! w GTA 2 lub Payback w GTA Advance lub Payback w GTA Chinatown Wars?

Payback – misja w Grand Theft Auto IV, druga dla Jimmy'ego Pegorino.

Solucja Edytuj

Po niefortunnym spotkaniu z Pavanos w rafinerii, Pegorino chce zemsty. Przed misją dobrze jest zaopatrzyć się w wyrzutnię rakiet. Po rozpoczęciu misji, wsiadamy do podstawionego PMP 600 i jedziemy na miejsce - do restauracji w Acter. W znacznik wjeżdżamy od strony południowej. Okaże się, że pod restauracją znajduje się jeden z mafiosów Pavano - po chwili podjedzie po niego drugi. Zaczynamy ścigać ich obu - może to być zadanie utrudnione, gdyż jadą trudną trasą i wywołują po drodze chaos; dodatkowo, ich pojazd to Coquette. Aby dojechać na miejsce w jednym kawałku, jedziemy w pewnym oddaleniu od celu (unikniemy niespodzianek na ulicy, ponadto mafiosi nie będą do nas strzelać). Pościg zakończy się pod salonem samochodowym AutoEroticar w Leftwood. Wysiadamy z wozu i wyciągamy wyrzutnię rakiet. Pierwszą rakietą niszczymy samochody na zewnątrz, drugą - te znajdujące się wewnątrz salonu. Po tym ataku najprawdopodobniej nikt nie przeżyje - jeżeli komuś to się uda, dobijamy go za pomocą karabinu szturmowego. Na koniec, gubimy pościg policji.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: Payback Następna:
James Pegorino (IV - HUD) Pegorino's Pride Phil Bell (IV - HUD) Catch the Wave
Jon Gravelli (IV - HUD) Entourage