FANDOM

Disambig Może chodziło Ci o inne misje o tym tytule: Payback w GTA Advance lub Payback w GTA IV lub Payback w GTA Chinatown Wars?

Payback! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Industrial w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Tym razem nasz pracodawca chce, abyśmy znaleźli nowych ludzi do sprzedaży nowego, legalnego towaru Zaibastu. W tym celu, będziemy musieli spotkać się z kilkoma ludźmi - pierwszy na liście jest Ziggy Pole. Czeka on w wyznaczony miejscu, lecz nie porozmawia z nami, dopóki nie podjedziemy do niego Bulwarkiem - kradniemy więc jednego z nich i spotykamy się Ziggym. Drugi cel to jeden z dilerów Zaibatsu - znajduje się na stacji kolejowej w Bayano. Tutaj nie musimy spełniać żadnych wymagań - po prostu podchodzimy do niego. Trzecim dilerem jest pewien Rosjanin. Nie będzie chciał się układać, dlatego gdy zacznie od nas uciekać, wycinamy jego i jego obstawę. Czwarty diler znajduje się na kładkach ponad placem, wejście jest od północnego wschodu. Diler wyśle swojego człowieka - podążamy za nim, aż zostawi walizkę z pieniędzmi; zabieramy ją. Teraz przyszedł czas na drugą część zadania - kradzież z bazy Rosjan ciężarówki wypełnionej paliwem do reaktorów. Brama jest jednak zamknięta, będziemy musieli poszukać innego wejścia. Jedziemy na południe, a gdy spostrzeżemy uliczkę przylegającą bezpośrednio do torów kolejowych, wjeżdżamy na nie i uważając na pociągi, podjeżdżamy do bazy. Po kładce (wschodnia strona torów) idziemy na teren bazy Rosjan i zdejmujemy dwóch strażników. Kolejni dwaj stoją na wieżyczkach i rzucają w nas koktajlami Mołotowa - obu zdjąć możemy tylko wyrzutnią rakiet, jest to jednak bardzo kosztowne ułatwienie. Po pozbyciu się strażników, skupiamy się na starym, sowieckim generatorze znajdującym się na północ od bramy wjazdowej - rzucamy w niego koktajlem Mołotowa. Teraz wystarczy już tylko zejść na dół, ukraść ciężarówkę i odwieźć ją do garażu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj