Fandom

GTA Wiki

Pavano Family

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

GANG
Pavano Family
Payback (IV) (3).jpg
Mafiosi Pavanos w Coquette.
W grach
GTA IV
Lider Maria Valvona
Lokalizacja Little Italy, Algonquin, Alderney (Liberty City)
Typ Włosko - amerykańska mafia rodzinna
Wrogowie Pegorino Family
Sojusznicy North Holland Hustlers
Pojazdy Coquette, Turismo, Sultan, PMP 600, Sentinel XS
Bronie Noże, Pistolety, SMG, Micro Uzi, Combat Shotgun
Biznes Auto Eroticar, hazard, sprzedaże aut, obstawianie zakładów
Członkowie Arthur Zeppula, Joe Corrola, Mario Venturella, Vito Menotti

Pavano Family – zwana również jako Kryminalny Syndykat Pavano. Jest to druga najpotężniejsza Mafia w Komisji, na terenie Liberty City. Ich terytorium znajduje się głównie w Algonquin. Mówi się, że gang jest kontrolowany przez 60-letnią Marię Valvona oraz jej kochanka Arthura Zappula. Obydwoje oskarżeni są o zabójstwo dawnego męża i szefa Marii w 1990 roku. Joe Corrola, uliczny boss, przed śmiercią w 2008 roku władał rodzinnym heroinowym interesem. Mario Venturella był najdłuższym kochankiem Marii oraz szefem złodziei w Algonquin. Vito Menotti, był byłym zabójcą Pavano. Obrócił ulice przeciwko sobie w 2008 roku. Największy konflikt Rodzina Pavano, prowadziła z Rodziną Pegorino. Don Jimmy Pegorino zawsze patrzył na Pavano jako drogę do zajęcia miejsca w Komisji. Dlatego właśnie zorganizował posiedzenie w starej rafinerii, które miał oglądać Niko Bellic (dopiero co przyjęty przez Phila Bella członek rodziny) poprzez lunetę karabinu snajperskiego. Podczas spotkania członkowie mafii Pavano próbują zabić Jimmy'ego który zostaje bohatersko uratowany przez serbskiego imigranta. W odwecie Don Mafii Pegorino wysyła protagonistę gry by ten zemścił się na Rodzinie Pavano. Udaje mu się tego dokonać podczas misji Payback. Najprawdopodobniej ulubionym samochodem rodziny Pavano jest Sultan gdyż wielokrotnie pojawia się podczas misji Pegorino's Pride.

Więcej w Fandom

Losowa wiki