Wikia

GTA Wiki

Patrick McReary

Dyskusja2
5428stron na
tej wiki
POSTAĆ
Patrick McReary
Patrick McReary (IV)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Ballad of Gay Tony
GTA V
Aka Packie
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1979 w Dukes, Liberty City
Zmarł w opcjonalnie 2013 w Los Santos
Dom Meadows Park, Dukes, Liberty City
Narodowość Amerykanin pochodzenia irlandzkiego
Rodzina Pan McReary (ojciec),
Maureen McReary (matka),
Derrick McReary (brat),
Francis McReary (brat),
Gerald McReary (brat),
Kate McReary (siostra)
Głos Ryan Johnston

Patrick "Packie" McReary (ur. 1979) – postać występująca w Grand Theft Auto IV, Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony i Grand Theft Auto V. Najmłodszy spośród braci McReary. Jest Irlandczykiem i złodziejem. Patrick prawie nigdy nie opuszczał Liberty City i pragnie aby znaleźć się chociaż jednego dnia w Irlandii. Mieszka on ze swoją siostrą, Kate i swoją matką Maureen w Meadows Park w Dukes. Jest dobrym przyjacielem Elizabety Torres, liderki małego gangu narkotykowego. W miarę rozwoju fabuły Niko zaprzyjaźnia się z nim.

Jego przyjaźń jest odblokowana po misji Three Leaf Clover. Jest dostępny w godzinach 15:00 - 6:00. Lubi pić w Donnie's Bar. Poza tym lubi też grę w kręgle, w rzutki i w bilard, obejrzeć pokaz i pójść do klubu ze striptizem.

W 2013 Patrick prowadzi działalność przestępczą w Los Santos. Możemy go zwerbować do napadów w charakterze strzelca (ma wysokie umiejętności, jego dola to 12% łupu). Wspomina wówczas o Niko (który według niego najprawdopodobniej nie żyje), oraz o swoim największym skoku na bank, który wykonał z nim w Liberty City.

Możemy również go zabić zamiast pomagać w ucieczce przed policją, wtedy nie będzie dostępny jako członek ekipy.

Występowanie w misjach Edytuj

Patrick McReary (IV - art)

Artwork Patricka

Patrick McReary (V)

Patrick w GTA V

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony

Grand Theft Auto V

We wszystkich misjach występuje opcjonalnie.

CiekawostkiEdytuj

  • Patrick ma tatuaż na jednym z ramion. Wyjawił to Gerald McReary podczas misji Three Leaf Clover.
  • Patrick wyjeżdża z Liberty City. Widać to w scenkach podczas napisów końcowych w GTA TBoGT. Jest to dziwne, bo w GTA IV przez cały czas można się z nim spotykać.
  • Wraz z Niko może zostać zabity podczas misji Ladies Half Price. Mają oni wówczas ogromną ilość zdrowia.
  • Patrick jest jedyną postacią która może znać aż 5 protagonistów pod warunkiem że zwerbujemy go do napadów. Ci protagoniści to Niko Bellic, Luis Lopez, Franklin Clinton, Michael De Santa oraz Trevor Philips.

Więcej od Wikii

Losowa wiki