Wikia

GTA Wiki

Pathos

5714stron na
tej wiki
Dyskusja0
POSTAĆ
Pathos
Pathos (IV)
Występuje w
GTA IV
GTA IV: The Lost and Damned
Płeć Mężczyzna
Urodzony w 1983
Dom Algonquin, Liberty City
Narodowość Amerykanin
Związki Niko Bellic, Elizabeta Torres
Głos David Shaw

Pathos – postać występująca w Grand Theft Auto IV jako przypadkowy pieszy. Jest on utalentowanym raper, śpiewającym dla ludzi w Star Junction.

Historia Edytuj

Pierwszy raz widzimy go na imprezie u Elizabety Torres, lecz tylko w tle. Niko Bellic poznaje go przechadzając się w Star Junction. W pierwszej misji dla niego spotykamy go sprzedającego płyty przechodniom pod Thespian Theaters. Podczas gdy Niko Bellic rozmawia z nim, obok przechodzi dwóch bandytów z konkurencji, którzy śmieją się z niego i z jego muzyki. Pathos nie mogąc znieść obraźliwych słów rzuconych w jego stronę, rusza za nimi by ratować swój honor. Musimy pomóc raperowi zabijając bandytów. Po misji Patos jest nam wdzięczny i mówi, że uczyni nas nieśmiertelnym, pisząc o nas piosenkę. Następnym razem spotykamy go przy pomniku. Informuje on nas, że nagrał nową płytę-Pathos-cierpiał i powraca. Ponownie do rapera przyczepiają się prześladowcy, którzy wkurzają go do tego stopni, że ponownie próbuje ich zaatakować, lecz nie udaje mu się to, bo zostaje postrzelony w brzuch. Naszym zadaniem jest zlikwidowanie agresorów i odwiezienie go do szpitala. Gdy Pathos z niego wychodzi wysyła do Niko e-maila. Potem nie jest widziany w grze. W 2013 (podczas akcji Grand Theft Auto V) Pathos nadal nie uzyskał sławy, jednak wydał płytę o tytule "Alfabet Ciemiężców", którą nieudolnie próbował sprzedać Tavellowi Clintonowi, co potwierdza na swoim profilu na Lifeinvaderze.

Występowanie w misjachEdytuj

Grand Theft Auto IV

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned

Więcej od Wikii

Losowa wiki