Fandom

GTA Wiki

Paparazzo na dnie

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA
Paparazzo na dnie
(ang. Paparazzi Purge)
Paparazzo na dnie (4).jpg
Pogoń za zboczonym reporterem
Gra Grand Theft Auto III
Dla Asuka Kasen (III - HUD).gif Asuka Kasen
Lokalizacja apartament Asuki Kasen w Newport,
Wyspa Staunton, Liberty City
Cel zabicie natrętnego reportera
Nagroda $10 000
Wymagania Pod obserwacją
Odblokowuje Wypłata dla Raya
Niezaliczenie ucieczka reportera

Paparazzo na dnie – trzecia misja w Grand Theft Auto III, jaką otrzymujemy od Asuki Kasen.

Solucja Edytuj

Po przyjściu do apartamentu Asuki, Claude nie zastaje jego właścicielki. Znajduje za to list, w którym Asuka opisała kolejne zlecenie. Naszym zadaniem będzie pozbycie się pewnego reportera, który "wtykał tu swój nos". W tym celu, mamy ukraść łódź policyjną i zniszczyć łódź, na której pokładzie znajduje się ów reporter.

Łódź policyjna, której mamy użyć, zacumowana jest przy molo na południe od apartamentu Asuki. Wchodzimy na jej pokład i ruszamy w pogoń za paparazzim. Aby zniszczyć jego łódź, należy użyć działek, zamontowanych na naszej łodzi (klawiszem strzału). Gdy Speeder reportera zostanie zniszczony (wypełni się pasek zniszczeń), misja zakończy się sukcesem.

Jeśli nie uda nam się zniszczyć łodzi reportera (możemy to zrobić, dopóki opływa Portland i zanim dotrze z powrotem do doków), wyjdzie on ze swej łodzi i wsiądzie do podstawionego Ogiera, gdzie także możemy go jeszcze zabić.

Ciekawostki Edytuj

Paparazzo na dnie (glitch).jpg

Glitch, opisany w artykule.

  • Podczas pościgu za Ogierem reportera, może zdarzyć się, że wjedzie on na most Callahan. Jeśli w tym momencie wjedziemy za nim do Portland (a dokładnie, gdy pojawi się ekran "Witamy w Portland"), samochód reportera "zamarznie" - nie pojedzie dalej, ani nie będzie mógł się ruszyć.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Paparazzo na dnie Następna:
Asuka Kasen (III - HUD).gif Pod obserwacją Asuka Kasen (III - HUD).gif Wypłata dla Raya

Więcej w Fandom

Losowa wiki