FANDOM

Panto – pojazd występujący w Grand Theft Auto 2 i Grand Theft Auto V.

W GTA 2 jest to dwudrzwiowy minisamochód, wzorowany na Fiacie 500 Giardiniera. Jego nazwa pochodzi od innego modelu Fiata – Fiata Punto. Można go spotkać w Residential oraz Industrial. Parametry pojazdu nie są zadowalające. Ze względu na słaby silnik, ma on niską prędkość maksymalną i słabe przyspieszenie, dobrze się jednak prowadzi. Po zezłomowaniu Panto w zgniatarce samochodowej, gracz otrzyma granaty.

Panto powrócił po długiej przerwie w GTA V. Jest wzorowany na Smart Fortwo i produkowany przez firmę Benefactor. Pojazd posiada podobne osiągi do Issi. Posiada dobre przyśpieszenie, średnią prędkość. Wadą jest waga pojazdu – może przewrócić się na bok podczas nagłych skrętów.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V

  • W garażu każdego protagonisty po zainstalowaniu DLC I'm Not a Hipster Update.
  • W GTA Online można go kupić na stronie Southernsanandreassuperautos.com za $35 000
  • Można go spotkać w całym Los Santos

Ciekawostki Edytuj

  • Ten pojazd jest jednym z dwóch aut, w których można naklejać naklejki – drugim jest Asea.
  • Jest też jednym z dwóch aut, które mogą bezproblemowo wjechać do domu Michaela – drugim jest Issi.
  • Panto miał wystąpić także w Grand Theft Auto III jako czterodrzwiowy sedan wzorowany na Fiacie 128, lecz został usunięty z niewiadomych przyczyn.

Galeria Edytuj