Fandom

GTA Wiki

Panto

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Panto
Panto (V).jpg
Występuje w
GTA 2
GTA V
Typ dwudrzwiowy (GTA 2),
czterodrzwiowy sedan (beta GTA III)
Producent Benefactor
Przypomina Fiat 500 Giardiniera (GTA 2),
Fiat 128 (beta GTA III), Smart Fortwo (GTA V)
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage

Panto – pojazd występujący w Grand Theft Auto 2 i Grand Theft Auto V.

W GTA 2 jest to dwudrzwiowy minisamochód, wzorowany na Fiacie 500 Giardiniera. Jego nazwa pochodzi od innego modelu Fiata – Fiata Punto. Można go spotkać w Residential oraz Industrial. Parametry pojazdu nie są zadowalające. Ze względu na słaby silnik, ma on niską prędkość maksymalną i słabe przyspieszenie, dobrze się jednak prowadzi. Po zezłomowaniu Panto w zgniatarce samochodowej, gracz otrzyma granaty.

Panto miał wystąpić także w Grand Theft Auto III jako czterodrzwiowy sedan wzorowany na Fiacie 128, lecz został usunięty z niewiadomych przyczyn.

Panto powrócił po długiej przerwie w GTA V. Jest wzorowany na Smart Fortwo i produkowany przez firmę Benefactor. Pojazd posiada podobne osiągi do Issi. Posiada dobre przyśpieszenie, średnią prędkość. Wadą jest waga pojazdu – może przewrócić się na bok podczas nagłych skrętów.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto V

  • W garażu każdego protagonisty po zainstalowaniu DLC I'm Not a Hipster Update.
  • W GTA Online można go kupić na stronie Southernsanandreassuperautos.com za $85 000.

Ciekawostki Edytuj

  • Ten pojazd jest jednym z dwóch aut, w których można naklejać naklejki – drugim jest Asea.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki