Fandom

GTA Wiki

Pan Smakołyk

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Pan Smakołyk
(ang. Mr. Whoopee, Mr Whoopee)
Pan Smakołyk (III).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
Typ lodziarka
Tuning brak
Zobacz Ice-Cream Van,
Mr. Tasty

Pan Smakołyk (ang. Mr. Whoopee, czasem pisane bez kropki po Mr) – ciężarówka z lodami występująca w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Jego poprzednikiem w Grand Theft Auto 2 jest Ice-Cream Van, a następcą w Grand Theft Auto IV - Mr. Tasty.

Pan Smakołyk jest wzorowany na furgonetce lub ciężarówce. W GTA III i Liberty City Stories ma bardzo nowoczesny wygląd, jego przednie światła i osłona chłodnicy są wzorowane na Fordzie Transit z 1986; w GTA Vice City, San Andreas i Vice City Stories, jest bardzo podobny do Boxville'a (jest jednak mniejszy).

Od początku serii GTA, Rockstar lubił odniesienia do erotyki i narządów płciowych. Tak samo jest w przypadku Pana Smakołyka; w GTA Vice City i Vice City Stories, na dachu są umieszczone dekoracje przypominające piersi; w San Andreas zaś przypominają męskie narządy płciowe.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

  • Na zewnątrz sklepu w południowej części Las Payasadas (tylko, jeśli podjedziemy od zachodu - w innym wypadku będzie na jego miejscu stał Bobcat).
  • Bardzo rzadko jeździ w okolicach Santa Maria Beach.

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

  • W misji Scooter Shooter (poprzez wejście na skuter ukryty w alejce w Chinatown, po anulowaniu/zakończeniu jej istnieje niewielkie prawdopodobieństwo że gdy od razu wyjdziemy na ulicę, lodziarka będzie przejeżdżać koło nas). Można także ostrożnie wycelować w głowę kierowcy, wtedy ten wypadnie a lodziarka pozostanie nienaruszona. Wtedy kończymy misję i zabieramy ją (działa tylko z pierwszym celem, jest najbliżej).
  • Tak jak w GTA III, istnieje prawdopodobieństwo pojawiania się tego wozu na ulicy Liberty City, jednak jest ono również bliskie zeru.

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Ciekawostki Edytuj

  • W trójce, Vice City, Liberty City Stories i Vice City Stories melodia uruchamiana poprzez krótkie naciśnięcie przycisku klaksonu jest identyczna, jak melodia z pojazdu Ice-Cream Van z GTA2. W GTA San Andreas dźwięk ten jest inny.
  • W GTA San Andreas, za kierownicą Pana Smakołyka zawsze będzie siedział klaun.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki