FANDOM

Pan Richards – misja w Grand Theft Auto V, pierwsza dla Solomona Richardsa.

SolucjaEdytuj

Michael przychodzi do Solomona Richardsa. Jest zaszczycony spotkaniem ze swoim idolem. Reżyser myśli, że Devin Weston przysłał Michaela, by ten go sprzątnął. Jednak protagonista przyszedł w innym celu -, żeby Solomona poznać. Ten zwierza się bohaterowi, że Weston chce zniszczyć jego biznes oraz, że ma problemy z produkcją nowego filmu - Krach. Rozpoczęcie prac nad filmem utrudnia Milton McIlroy -, który chce więcej pieniędzy za rolę w filmie. Posiada też własnego agenta, który go do tego nakłania. Innym problemem jest reżyser filmu, Anton Beaudelaire, który ma załamanie nerwowe i ciągle przekłada rozpoczęcie zdjęć. Solomon prosi Michaela o zachęcenie panów do pracy.

Michael udaje się do Wschodniego Los Santos. Na budynku ląduje Frogger z McIlroyem i Beaudelairem. Przechodzimy przez bramę i zdejmujemy za pomocą pistoletu z tłumikiem dwóch pracowników budynku (warto użyć Bullet Time Michaela, by zdjąć obu w krótkim czasie). Wchodzimy na drabinę po lewej stronie i, gdy będziemy na górze będą następne 2 drabiny. Wchodzimy znowu na drabinę po prawej stronie. Znowu zabijamy 2 gości, schodzimy na dół i wspinamy się na kolejną drabinę. Chowamy się za osłoną i strzelamy w głowę wrogowi. Idziemy na lądowisko. Tam wyjdzie Rocco Pelosi. Musimy go pobić. Po zrobieniu tego wsiadamy do helikoptera. Jednak pasażerowie nadal nie chcą współpracować, więc musimy ich zastraszyć. Latamy pod mostami, blisko budynków z pełną prędkością. W pewnym momencie przystaną na warunki umowy. Lądujemy na terenie Richards Majestic i idziemy do biura Solomona.

100% • Czas 100% (2) Ukończ w czasie 10 minut.
• Cichy zabójca 100% (2) Zabij 3 wrogów atakami z ukrycia.
• Bez kija nie podchodź 100% (2) Nie daj się zranić podczas walki z Rocco.
• Siadł, że mucha nie siada 100% (2) Wyląduj Froggerem, nie uszkadzając go.