Fandom

GTA Wiki

PCJ-600

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Gwiazda (1).png
POJAZD
PCJ-600
PCJ-600 (LCS).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ motocykl
Producent Shitzu
Przypomina Suzuki GSX600f (VC, SA, LCS, VCS),
Triumph Speed Triple (IV)
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage (V)

PCJ-600 – motocykl występujący w Grand Theft Auto: Vice City (jako PCJ 600), Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City StoriesGrand Theft Auto IV (jako PCJ 600) i Grand Theft Auto V.

Opis Edytuj

W uniwersum 3D, PCJ-600 przypomina Suzuki GSX600f. W GTA Liberty City Stories, jest trochę inny. Między GTA: Vice City a Vice City Stories (wyłączając San Andreas), PCJ-600 jest najszybszym motocyklem w serii, jest także najlżejszym pojazdem w serii (lżejsze są tylko Faggio i zabawki RC). Przyspieszenie jest bardzo dobre, źle się go jednak prowadzi przy dużych prędkościach. Jest to też najniebezpieczniejszy motor w serii, ponieważ przy zderzeniach i wywrotkach gracz zostaje zrzucony i traci zdrowie. W GTA San Andreas, PCJ nie jest już najszybszym motocyklem - szybsze są FCR-900 i NRG-500.

W GTA IV, PCJ 600 jest motocyklem typu streetfighter, przypomina Triumph Speed Triple z elementami Ducati Monster S4R. Jest drugim co do prędkości maksymalnej motocyklem w grze (szybszy jest NRG-900) z powodu mniejszej mocy maksymalnej, jednak lżejszy, i mniejszy silnik o takowej bezwładności daje lepsze przyspieszenie i zwrotność, co rekompensuje niską moc.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki