FANDOM

Ostra rywalizacja – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, druga i ostatnia dla Madd Dogga.

Solucja Edytuj

Po obejrzeniu materiału filmowego w telewizji Madd Dogg zorientuje się, że to OG Loc wykradł jego rymy. Wsiadamy razem z raperem do BF Injectiona i jedziemy na plan wideoklipu. OG Loc wskoczy do poduszkowca i zacznie uciekać, my zaczynamy go ścigać. Vortex nie jest trudnym pojazdem do prowadzenia, należy tylko uważać na zakrętach, gdyż posiada dużą bezwładność. Pościg przeniesie nas na plażę, następnie na koniec molo, gdzie przesiądziemy się do Karta. Nadal podążamy za OG Lociem, starając się go nie zgubić. Na końcu pościgu obejrzymy ciekawą scenkę, po której misja zakończy się.

Ciekawostki Edytuj

  • Jest to jedyna misja, w której po powrocie fabularnym do Los Santos Sweet nie występuje. Jednakże CJ wspomina go w ostatniej cutscence misji, mówiąc do OG Loca „Wbiłeś mi i mojemu bratu nóż w plecy!”.
  • W tej misji można zdobyć aż 4 unikalne pojazdy:
  • Jest to jedna z dwóch misji w serii, w której używamy poduszkowca. Drugą jest misja White Lies z GTA Vice City Stories.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Ostra rywalizacja Następna:
Carl Johnson (SA - HUD) Powrót do domu Carl Johnson (SA - HUD) Zamieszki[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misję Na zawsze Grove.