FANDOM

Gwiazda (1)

Ostatnie prośby – czwarta i ostatnia misja w Grand Theft Auto III, jaką otrzymujemy od Salvatore'a Leone'a. Jest to ostatnia misja wątku głównego w Portland.

Solucja Edytuj

Salvatore chce uczcić zwycięstwo nad Kolumbijczykami, jednak zanim to uczyni ma dla nas jedno zadanie: chce, abyśmy zawieźli pewien samochód "upaćkany mózgiem" do zgniatacza.

Najpierw, jedziemy do wskazanego samochodu (Cheetah), stojącego niedaleko klubu U Luigiego. Gdy jednak dojedziemy do dzielnicy Czerwonych Świateł, dostaniemy wiadomość na pager od Marii, żony Salvatore. Z wiadomości dowiemy się, że samochód jest pułapką i że mamy spotkać się z Marią na molo w Callahan Point. Na miejscu dowiemy się, że jesteśmy poszukiwani przez mafię, oraz zapoznamy się z przyjaciółką Marii - Asuką. Po cut-scence, znajdziemy się na jachcie - płyniemy nim do przystani w Newport na wyspie Staunton. Na miejscu, Asuka poinformuje nas o naszej nowej kryjówce i zaproponuje pracę.

Ciekawostki Edytuj

  • Po ukończeniu misji most między Portland a Wyspą Staunton zostanie naprawiony.
  • Jeśli gracz przed ukończeniem tej misji nie wykonał misji Alfons, Ach, cóż to był za bal..., Trup w bagażniku i Ucieczka, nie będzie mógł ich wykonać później, a co za tym idzie - nie będzie mógł ukończyć gry na 100%.
  • Jeżeli Claude podczas płynięcia łodzią zatrzyma się i strzeli do Marii lub Asuki, obie zaczną do niego strzelać z Micro Uzi co może zakończyć się śmiercią bohatera.
  • W czasie scenki, kiedy Maria i Asuka rozmawiają z Claude'em, można dostrzec drugiego Claude'a w łodzi.
  • Chociaż Maria mówi, że Claude jest poszukiwany na terytorium mafii, to rodzina Leone będzie agresywna w stosunku do protagonisty dopiero po misji Sayonara Salvatore.
  • Jeśli Claude wsiądzie do wskazanego samochodu, bomba uzbroi się, przez co nie zdążymy wysiąść, a ładunek wybuchnie. Jednak, jeśli gracz szybko wciśnie przycisk odpowiadający za wejście do wozu lub wyjście z niego, nie zginie, lecz straci sporą ilość zdrowia i (opcjonalnie) pancerza.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Ostatnie prośby Następna:
8-Ball (III - HUD) Cios w serce: Akt II Asuka Kasen (III - HUD) Sayonara Salvatore

Przypisy

  1. Park został źle nazwany przez dystrybutora ("Belville" zamiast "Belleville").
  2. Treść tego komunikatu nie pojawia się w czasie jego odtwarzania; został on przetłumaczony nieoficjalnie.