FANDOM

Gwiazda (1).png
MISJA
Ostatnie prośby
(ang. Last Requests)
Ostatnie prośby (4).jpg
Maria Latore informuje o pułapce mafii
Gra Grand Theft Auto III
Dla Salvatore Leone (III - HUD).gif Salvatore Leone
Lokalizacja Salvatore's Gentlemen's Club, Saint Mark's,
Portland, Liberty City
Cel ucieczka na wyspę Staunton
Nagroda $20 000,
dostęp do wyspy Staunton
Wymagania Cios w serce: Akt II
Odblokowuje Sayonara Salvatore,
piąty stopień złej sławy
Niezaliczenie śmierć Marii lub Asuki

Ostatnie prośby – czwarta i ostatnia misja w Grand Theft Auto III, jaką otrzymujemy od Salvatore'a Leone'a. Jest to ostatnia misja wątku głównego w Portland.

Solucja Edytuj

Salvatore chce uczcić zwycięstwo nad Kolumbijczykami, jednak zanim to uczyni ma dla nas jedno zadanie: chce, abyśmy zawieźli pewien samochód "upaćkany mózgiem" do zgniatacza.

Najpierw, jedziemy do wskazanego samochodu (Cheetah), stojącego niedaleko klubu U Luigiego. Gdy jednak dojedziemy do dzielnicy Czerwonych Świateł, dostaniemy wiadomość na pager od Marii, żony Salvatore. Z wiadomości dowiemy się, że samochód jest pułapką i że mamy spotkać się z Marią na molo w Callahan Point. Na miejscu dowiemy się, że jesteśmy poszukiwani przez mafię, oraz zapoznamy się z przyjaciółką Marii - Asuką. Po cut-scence, znajdziemy się na jachcie - płyniemy nim do przystani w Newport na wyspie Staunton. Na miejscu, Asuka poinformuje nas o naszej nowej kryjówce i zaproponuje pracę.

Ciekawostki Edytuj

  • Po ukończeniu misji most między Portland a Wyspą Staunton zostanie naprawiony.
  • Jeżeli gracz przed ukończeniem tej misji nie wykonał misji Alfons, Ach, cóż to był za bal..., Trup w bagażniku i Ucieczka, nie będzie mógł ich ukończyć później, a co za tym idzie - nie będzie mógł ukończyć gry w 100%.
  • Jeżeli Claude podczas płynięcia łodzią zatrzyma się i strzeli do Marii lub Asuki, obie zaczną do niego strzelać z Micro Uzi co może zakończyć się śmiercią bohatera.
  • W czasie scenki, kiedy Maria i Asuka rozmawiają z Claude'em, można dostrzec drugiego Claude'a w łodzi.
  • Chociaż Maria mówi, że Claude jest poszukiwany na terytorium mafii, to rodzina Leone będzie agresywna w stosunku do protagonisty dopiero po misji Sayonara Salvatore.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto III
Poprzednia: Ostatnie prośby Następna:
8-Ball (III - HUD).gif Cios w serce: Akt II Asuka Kasen (III - HUD).gif Sayonara Salvatore

Przypisy

  1. Park został źle nazwany przez dystrybutora ("Belville" zamiast "Belleville").
  2. Treść tego komunikatu nie pojawia się w czasie jego odtwarzania; został on przetłumaczony nieoficjalnie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki