FANDOM

MISJA
Ostatni lot Toreno
(ang. Toreno's Last Flight)
Ostatni lot Toreno (7).jpg
CJ ściąga helikopter Toreno
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Triady (SA - HUD).gif Triady
Lokalizacja garaż CJ-a w Doherty, San Fierro, San Andreas
Cel zestrzelenie śmigłowca
Nagroda $18 000,
szacunek +
Wymagania Klub Pier 69
Odblokowuje Krak bum-bum
Niezaliczenie ucieczka helikoptera

Ostatni lot Toreno – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, szósta dla Triad.

Solucja Edytuj

Woozie informuje nas o położeniu Mike'a Toreno - jedynego pozostałego przy życiu członka Syndykatu. Jedziemy jak najszybciej na lądowisko w śródmieściu i ściągamy całą ochronę Toreno (dwóch na ulicy, trzech przy schodach i dwóch na płycie lądowiska). Potem wychodzimy na lądowisko. Helikopter zaczyna uciekać, a my zabieramy wyrzutnię rakiet i wsiadamy na motocykl. Wjeżdżamy na autostradę, wyprzedzamy helikopter, celujemy z lekkim wyprzedzeniem i puszczamy rakietę. Jeżeli nie uda się trafić za pierwszym razem, próbujemy do skutku. Gdy wytrzymałość helikoptera spadnie do zera, misja się zakończy powodzeniem.

Ciekawostki Edytuj

  • Helikopter, którym rzekomo uciekał Toreno jest niezniszczalny, aż do momentu, w którym startuje.
  • Tak naprawdę jest proste wyjaśnienie sytuacji, w której Mike Toreno (który rzekomo zginął w tej misji) pojawia się w dalszej części gry: Toreno po tym jak odkrył że będzie następny postanowił nie lecieć helikopterem a zamiast tego dać tam przynęte na Carla.
  • Możliwe, że Toreno po śmierci Jizzy'ego, T-Bone'a i Rydera domyślił się, że Carl będzie chciał również jego zabić i dlatego nie poleciał helikopterem.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Ostatni lot Toreno Następna:
Triady (SA - HUD).gif Klub Pier 69 Triady (SA - HUD).gif Krak bum-bum[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misję Da Nang Thang.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki