Fandom

GTA Wiki

Oracle

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Oracle
Oracle (V).jpg
Występuje w
GTA IV
GTA V
Typ sportowe
Producent Übermacht
Przypomina BMW serii 7 E65 (2001-08) (IV, V) BMW serii 7 F01 (2008-)
Tuning Los Santos Customs, Beeker's Garage

Oracle – czterodrzwiowy samochód sportowy występujący w Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V. Jest wzorowany na BMW serii 7 E65 z lat 2001-08. Potrafi osiągnąć bardzo duże prędkości, jego przyspieszenie jest średnie. Wygląda na to, że Oracle posiada silnik V10 lub V8 z turbodoładowaniem. Jest luksusowym, dobrym w prowadzeniu samochodem, choć jego masę wyraźnie czuć przy wchodzeniu w zakręty.

Lekko przerobiona wersja Oracle'a, w GTA IV jest używana przez Irish Mob. Jej zderzaki są wydłużone, a osłona chłodnicy bardziej sportowa.

W GTA V auto posiada dwie wersje. Jedną identyczną do tej z GTA IV, a drugą wzorowaną na BMW serii 7 F01.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto IV

  • Występuje w jednej z misji - Easy as Can Be.
  • Oracle jest rzadki, można go znaleźć w Algonquin, przy City Hall i w The Exchange.
  • Można go znaleźć naprzeciw kryjówki w Middle Park East.
  • Innym sposobem na zdobycie tego rzadkiego samochodu, który sprawdza się w 99% jest kradzież Turismo z domu Mikhaila Faustina. Auto czeka na podjeździe przed garażem w Beachgate, Broker. Gdy już będziemy w Turismo musimy nim przejechać przez szlaban (bez zapłaty) na most Dukes Bay Bridge (góra pierwszej wyspy). Prawie od razu po przejechaniu szlabanu powinniśmy zobaczyć upragnionego Oracle'a.
  • Zmodyfikowana wersja Oracle występuje czasami w okolicach Steinway.

Grand Theft Auto V

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki