Fandom

GTA Wiki

Operation Z!

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Operation Z!
Operation Z! (2).jpg
Claude kradnie Redneckom samochód z nowym towarem
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD).gif Zaibatsu
Lokalizacja żółta budka w The Village,
Residential, Anywhere City
Cel kradzież czterech pojazdów z nowym towarem
Nagroda $50 000
Wymagania respekt +3 dla gangu Zaibatsu
Niezaliczenie zniszczenie któregoś z pojazdów/naczepy z pojazdem

Operation Z! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Gangi Scientists i Rednecks rozwożą po mieście nowe towary swojej produkcji - Red Valdez chce je mieć. Są przewożone w czterech pojazdach, każdy z nich będziemy musieli odstawić do garażu w The Village. Pierwszy pojazd znajduje się na południe od kręgielni w Belmont - jest to Pickup, jest chroniony przez kilku dobrze uzbrojonych Rednecków. Pozbycie się ich nie powinno sprawić problemów; wystarczy zdobyć szybki pojazd i rozjechać całą grupę. Drugi pojazd (Meteor) jeździ po sześciopasmowej drodze na terenie Scientists - wystarczy zajechać mu drogę i ukraść go. Trzecim pojazdem jest czerwona limuzyna Billy'ego Boba Beana. Znajduje się ona w Disgracelands. Aby się tam dostać, wjeżdżamy do Mobile RV Parku od wschodu, jedziemy drogą na południe, aż dotrzemy do rampy. Używając jej, dostaniemy się do limuzyny. Limuzyną jedziemy na zachód, i kolejną rampą opuszczamy zamknięty teren. Uważamy, aby nie wylądować na innym pojeździe. Aby zdobyć czwarty i ostatni pojazd, musimy najpierw zdobyć Truck Caba (lub wersję SX). Gdy go ukradniemy, jedziemy na wyznaczony posterunek policji i podpinamy do naszego pojazdu przyczepę z załadowanym radiowozem. Następnie, jedziemy Truck Cabem pod dźwig w The Village. Gdy radiowóz zostanie postawiony na ziemi, wsiadamy do niego i jedziemy nim do garażu.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki