Okradanie Wuja Sama
(ang. Robbing Uncle Sam)
Okradanie Wuja Sama (8)
Carl wywozi ostatnią skrzynię.
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Lance Wilson (SA - HUD) Lance Wilson
Lokalizacja Dom Rydera w Ganton,
Los Santos, San Andreas
Cel kradzież skrzyń z magazynu wojskowego
Nagroda szacunek +, Tec-9 jako uzbrojenie Rodzin z Grove Street
Wymagania Katalizator
Odblokowuje Jednoczenie Rodzin
Niezaliczenie śmierć Rydera,
zniszczenie wózka widłowego,
zniszczenie furgonetki,
zniszczenie zbyt dużej ilości skrzyń,

Okradanie Wuja Sama – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, czwarta i ostatnia dla Rydera.

Solucja Edytuj

Na początek wsiadamy do furgonetki i jedziemy do doków. Kiedy dojedziemy na miejsce, przeskakujemy przez bramkę i strzelamy w przełącznik, potem robimy to samo z wejściem do magazynu. Wsiadamy do wózka widłowego i teraz naszym zadaniem jest załadowanie do furgonetki 6 pudeł. Cztery są w magazynie, a pozostałe znajdziemy na zewnątrz po lewej stronie. Gdy przybędą żołnierze to wychodzimy z wózka i ich zabijamy (Ryder słabo strzela). Kiedy będziemy mieli 6 pudeł wsiadamy do furgonetki i jedziemy do garażu w Willowfield. Na ogonie będziemy mieli ciężarówki wojskowe. Jeśli naciśniemy klakson, Ryder rzuci w nie skrzynią.

Ciekawostki Edytuj

  • Misję można sobie ułatwić, otwierając magazyn, zanim wpuścimy Rydera (żołnierze nie zaatakują, dopóki auto nie wjedzie), a następnie poprzez odpowiednie ustawienie skrzyń w magazynie tak, aby można było szybko załadować furgonetkę. Ponadto można jednocześnie podnieść 2 skrzynie.
  • Po załadowaniu furgonetki i wejściu do niej, z pobliskich magazynów wyjadą 2 Patrioty. Wtedy można cofnąć furgon do magazynu, wysiąść z niego i zniszczyć oba auta.
  • W misji istnieje bug. Po dojechaniu do Emmeta Ryder może umrzeć, a misja zakończy się niepowodzeniem.
  • Ponadto rozmowa podczas jazdy przechodzi normalnie a sam Ryder żyje.
  • Po zniszczeniu aut warto wysiąść z vana i poszukać więcej skrzyń, które domyślnie powinniśmy załadować. Po ich zniszczeniu np. z pistoletu wypadną różne bronie (strzelba, 3x pistolet, 2x6 granatów), 2 serduszka dodające zdrowia i pancerz.
  • W misji występują 2 unikalne pojazdy:
  • Oba pojazdy możemy zdobyć tylko poprzez niezaliczenie misji.

Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Okradanie Wuja Sama Następna:
Lance Wilson (SA - HUD) Katalizator Sean Johnson (SA - HUD) Jednoczenie Rodzin[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misje To tylko biznes, Import, Los Sepulcros, Wysoka stawka, lowridery i Domowy melanż