Okradanie Wuja Sama – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, czwarta i ostatnia dla Rydera.

Solucja Edytuj

Na początek wsiadamy do furgonetki i jedziemy do doków. Kiedy dojedziemy na miejsce, przeskakujemy przez bramkę i strzelamy w przełącznik, potem robimy to samo z wejściem do magazynu. Wsiadamy do wózka widłowego i teraz naszym zadaniem jest załadowanie do furgonetki 6 pudeł. Cztery są w magazynie, a pozostałe znajdziemy na zewnątrz po lewej stronie. Gdy przybędą żołnierze to wychodzimy z wózka i ich zabijamy (Ryder słabo strzela). Kiedy będziemy mieli 6 pudeł wsiadamy do furgonetki i jedziemy do garażu w Willowfield. Na ogonie będziemy mieli ciężarówki wojskowe. Jeśli naciśniemy klakson, Ryder rzuci w nie skrzynią.

Ciekawostki Edytuj

  • Misję można sobie ułatwić, otwierając magazyn, zanim wpuścimy Rydera (żołnierze nie zaatakują, dopóki auto nie wjedzie), a następnie poprzez odpowiednie ustawienie skrzyń w magazynie tak, aby można było szybko załadować furgonetkę. Ponadto można jednocześnie podnieść 2 skrzynie.
  • Po załadowaniu furgonetki i wejściu do niej, z pobliskich magazynów wyjadą 2 Patrioty. Wtedy można cofnąć furgon do magazynu, wysiąść z niego i zniszczyć oba auta.
  • W misji istnieje bug. Po dojechaniu do Emmeta Ryder może umrzeć, a misja zakończy się niepowodzeniem.
  • Ponadto rozmowa podczas jazdy przechodzi normalnie a sam Ryder żyje.
  • Po zniszczeniu aut warto wysiąść z vana i poszukać więcej skrzyń, które domyślnie powinniśmy załadować. Po ich zniszczeniu np. z pistoletu wypadną różne bronie (strzelba, 3x pistolet, 2x6 granatów), 2 serduszka dodające zdrowia i pancerz.
  • W misji występują 2 unikalne pojazdy:
  • Oba pojazdy możemy zdobyć tylko poprzez niezaliczenie misji.

Poprzednia: Okradanie Wuja Sama Następna:
Lance Wilson (SA - HUD) Katalizator Sean Johnson (SA - HUD) Jednoczenie Rodzin[2]

Przypisy

  1. Jeśli gracz zamaluje wszystkie tagi, członkowie Rodzin z Grove Street będą nosić noże, Desert Eagle i SMG, więc jeśli zamalował je przed tą misją, członkowie gangu nie będą nosić Tec 9.
  2. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misje To tylko biznes, Import, Los Sepulcros, Wysoka stawka, lowridery i Domowy melanż