Fandom

GTA Wiki

Oceanic

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Oceanic
Oceanic (VC).jpg
Występuje w
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Vice City Stories
Typ czterodrzwiowy sedan
Przypomina Plymouth Belvedere (1957)
Tuning TransFender
Zobacz Glendale,
Bloodring Banger

Oceanic – czterodrzwiowy sedan występujący w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas i Grand Theft Auto: Vice City Stories. Na pierwszy rzut oka Oceanic wygląda na pojazd z lat 50. Przód i dach Oceanica przypominają Dodge'a Darta (1961) lub Dodge'a Polara, jego boki przypominają Oldsmobile Holiday (1955), a tył Chevroleta Bel Aira (1955).

Oceanic zawsze występuje w dwóch kolorach: białym z jakimś innym (typowy styl samochodów z lat 50.). Oceanic i Glendale są do siebie bardzo podobne, oba są mieszanką Dodge'ów i GM-ów z lat 50. i 60., oba są używane jako Bloodring Bangery. Oba są używane jako pojazdy gangów meksykańskich w San Andreas: Varrios Los Aztecas (Glendale) i Los Santos Vagos (Oceanic). Oceanic ma umiarkowaną prędkość, oraz słabą przyczepność. W GTA Vice City i Vice City Stories można go spotkać bardzo często, ale w GTA San Andreas po przejęciu terytoriów Los Santos Vagos jest on bardzo rzadki. Na Oceanicu jest także wzorowany jeden z dwóch pojazdów Bloodring Banger w Vice City.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki