Fandom

GTA Wiki

Ocean Beach

6720stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ocean Beach (VC).jpg

Widok na dzielnicę

Ocean Beach – dzielnica położona w południowej części Vice City Beach w Vice City. Graniczy od północy z Washington Beach oraz z Viceport od zachodu.

Jest to dzielnica głównie turystyczna i rekreacyjna. Wschodnie jej wybrzeże zajmuje plaża, rozciągająca się z południa na północ wyspy. Na południowym końcu plaży znajduje się deptak, parę pomostów oraz latarnia morska. Na zachód od plaży biegnie Ocean Drive, której zachodnia strona jest gęsto zabudowana hotelami; między plażą a tą drogą znajduje się pas zieleni z paroma palmami, odgrodzony od plaży niskim murkiem. Równolegle do Ocean Drive biegnie inna ulica, Washington Avenue.

Na zachodnim brzegu dzielnicy położona jest przystań dla łodzi i jachtów. W jej północnej części, obok wjazdu na most South Bridge (łączący dzielnicę z Viceport) znajduje się szpital; na wschód od szpitala, położone jest centrum handlowe Washington Mall (znajdujące się częściowo w Washington Beach).

Oprócz plaży, hoteli i punktów handlowych, w dzielnicy znajdują się także bloki mieszkalne, jak Cochrane Heights Condominium. W jednym z takich bloków znajduje się kryjówka gracza w GTA: Vice City - posiadłość przy Ocean Heights. Druga jego kryjówka w tej dzielnicy to apartament w hotelu Ocean View.

Do pozostałych ważniejszych miejsc w dzielnicy zalicza się tajemniczy apartament 3c, willa Lance'a Vance'a, klub Pole Position oraz położony w południowej części dzielnicy sklep Ammu-Nation.

Biznesy Edytuj

Przypisy

  1. 1,0 1,1 Częściowo na terenie Washington Beach.
  2. 2,0 2,1 Tylko część lądowa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki