Disambig Może chodziło Ci o Jeffreya Crossa, ps. OG Loc?

OG Loc – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, pierwsza od Big Smoke'a.

Solucja Edytuj

Na początku musimy odebrać OG Loca z posterunku policji. Po cut-scence dowiadujemy się, że raper ma stare porachunki z Freddym. Jedziemy więc do jego domu w Los Flores. Freddy zacznie uciekać swoim motocyklu. Naszym zadaniem jest zabicie go. Nie opłaca się do niego strzelać w trakcie jazdy, gdyż bardzo trudno jest go zestrzelić. W pewnym momencie Freddy się zatrzyma przy swoich kolegach. Zabijamy Freddiego i jego kolegów, a na koniec odwozimy OG Loca do Burger Shota w Marinie.

Ciekawostki Edytuj

  • W tej misji można zdobyć PCJ-600, który jest niezniszczalny. Można go zdobyć np. poprzez śmierć OG Loca. Po zapisaniu w garażu straci jednak swoje właściwości.
  • Gdy będziemy ścigać Freddy'ego, możemy zostawić OG Loca, ważne, by Freddy nam nie uciekł. Gdy zabijemy Freddy'ego, OG Loc pojawi się nie wiadomo skąd.
  • Jeśli Freddy zginie przed dojazdem na boisko w Jefferson, cut-scenka i tak odbędzie się tam, ale potem akcja wróci do miejsca śmierci Freddy'ego.
  • Jeśli zniszczymy samochód Big Smoke'a, jednocześnie zabijając OG Loca, może wystąpić glitch, który pozwoli nam na jednorazowe wejście do kilku domów dostępnych jedynie w misji włamywacza. Jak w tejże misji, będziemy mogli tam wejść, wynieść przedmiot i pozostawić go w dowolnym miejscu. Glitch ten jednak nie występuje zawsze.
  • Jeśli po dojechaniu Freddiego przed boisko wycelujemy do OG Loca lub go zranimy, ten zacznie do nas strzelać.
  • Mimo że Freddy należy do gangu Los Santos Vagos, Ballasi i Vagosi będą go atakować.
  • Mimo że OG Loc mówi o tym, że ma wąsy, tak naprawdę ich nie ma. Ma je dopiero w wersji mobilnej gry.
  • Gdy zabijemy Freddy'ego, wypada z niego całkiem sporo pieniędzy, które mogą przydać się na tym etapie gry. Jednak trzeba je zebrać przed przerywnikiem, gdyż po cutscence one znikną (nie w wersji na PC).
  • Jest to jedna z dwóch z misji, w których OG Loc występuje, nie będąc pracodawcą. Druga to Ostra rywalizacja (chociaż faktycznie większość tej misji jest dla Loca).

Poprzednia: OG Loc Następna:
Sean Johnson (SA - HUD) Dziewiątki i kałachy Melvin Harris (SA - HUD) Łap zająca
Jeffrey Cross (SA - HUD) Plaża, dzika plaża