Fandom

GTA Wiki

Noodle Punk

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

MISJA POBOCZNA
Noodle Punk
Noodle Punk (4).jpg
Toni dostarcza makaron
W grach
Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Pojazd Noodleboy
Cel rozwożenie makaronu do klientów
Ukończenie po ukończeniu 10. poziomu
Nagroda $10 za każdy dostarczony makaron,
nasz pasek zdrowia wydłuża się o 25 punktów,
Punk Noodles generuje dochód do $2 000

Noodle Punk – misja poboczna występująca w Grand Theft Auto: Liberty City Stories. Misja wygląda bardzo podobnie jak Misja dostawcy pizzy.

Opis Edytuj

Misję rozpoczynamy po wejściu na Noodleboy zaparkowanego obok Punk Noodles (okolice czerwonej kropki). Po wejściu naszym zadaniem jest rozwożenie makaronu. Na rozwiezienie towaru, mamy 4:20 sekund. Po podjechaniu do klienta patrzymy się na niego bokiem i rzucamy przyciskiem strzału. Gdy jesteśmy w 1. poziomie to mamy dostarczyć jedno pudełko z makaronem, a gdy w 10. to mamy już dziesięć. Motorek może przewozić maksymalnie 6 pudełek z makaronem. Gdy makaron się skończy to wracamy do Punk Noodles, po resztę towaru. Misję kończymy po wykonaniu 10. poziomu.

Jak zdążyć przed upływem czasu? Edytuj

Pierwsze poziomy są w miarę proste. Schody zaczynają się od 7. poziomu, gdy musimy wracać po makaron do Punk Noodles. Poniżej znajdują się wskazówki pozwalające nam wykonać tę misję:

  • Gdy dostajemy kolejne zadanie, musimy rozplanować sobie naszą trasę, aby nie tracić cennych sekund.
  • Gdy jedziemy po prostej ulicy to popychajmy miarowo gałkę do przodu (PSP), lub wciskajmy strzałkę w przód (PS2). Motor pojedzie trochę szybciej.
  • Gdy jesteśmy przy kliencie to lepiej jest dobrze wycelować w niego makaronem niż rzucić towarem na "chybił-trafił". Gdy nie trafimy to będziemy musieli niepotrzebnie wracać do Noodle Punk (jeśli skończy się nam makaron).

Nagroda Edytuj

  • $10 za każdy dostarczony makaron (łącznie: $550).
  • Po ukończeniu 10. poziomu nasz pasek zdrowia wydłuża się o 25 punktów.
  • Punk Noodles generuje dochód do $2 000.

Ciekawostki Edytuj

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki