FANDOM

No Way on the Subway – misja w Grand Theft Auto IV, piąta dla Raya Boccino.

Solucja Edytuj

Musimy znaleźć i zabić Johnny'ego, który brał razem z nami udział w nieudanej transakcji i ukradł sporą ilość gotówki. Udajemy się na miejsce, gdzie rzekomo się on znajduje. Nie zastaniemy tam Johnny'ego, lecz dwóch motocyklistów, którzy po krótkiej rozmowie zaczną uciekać. Naszym zadaniem jest ich dogonić i zabić. Wsiadamy na podstawiony motocykl i ruszamy w pościg. Sterowanie motocyklem jest dość trudne, lecz nie powinno nastręczyć trudności. By ułatwić sobie misję, staramy się zaraz na początku ściągnąć z motoru pierwszego z motocyklistów – możemy też zabrać jego motor, gdyż jest on szybszy od naszego. Drugi motocyklista po chwili wjedzie na tory kolejowe – uważając na pociągi, ścigamy go. Pościg zaprowadzi nas aż do Broker – na Algonquin Bridge uważamy, by nie rozbić się na wykolejonych pociągach tylko skręcić w lewo. Misja zakończy się, gdy pozbędziemy się obydwu motocyklistów.

Ciekawostki Edytuj

  • Misja ta dzieje się mniej więcej w tym samym czasie co misja Was it Worth it? z dodatku TLAD.
  • Mimo tego, że nic nie wskazuje na to, że jeden z motocyklistów to Jim Fitzgerald, można się tego dowiedzieć ze strony internetowej Liberty Tree.
  • Drugi motocyklista jest niezniszczalny aż do momentu, w którym zjeżdża z torów kolejowych na chodnik. Po dotarciu do Broker będzie on jechał wolniej i łatwiej będzie go dopaść.
  • W tej misji pociągi wydają unikalne dźwięki i jeżdżą wolniej niż zwykle.
  • Podczas tej misji występuje wykolejony pociąg. Nie jest możliwe spotkanie takowego zjawiska poza tą misją.
  • Jeśli zrzucimy drugiego motocyklistę z motocykla, ten wyciągnie pistolet i zacznie do nas strzelać.
  • W misji może wystąpić błąd polegający na tym, że drugi motocyklista po pościgu po wyznaczonej trasie zacznie jeździć jak zwykły cywil, lecz nadal będzie wykrzykiwał niemiłe teksty do Niko. Ułatwia to wykonanie misji.
  • Jeśli gracz nie zabije pierwszego motocyklisty, ten po pewnym czasie wpadnie pod pociąg.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTA Series Videos PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto IV
Poprzednia: No Way on the Subway Następna:
Ray Boccino (IV - HUD) Museum Piece Ray Boccino (IV - HUD) Late Checkout
Weekend at Florian's