Night of the Livid Dreads
(pol. Noc żywych Dredów)
Night of the Livid Dreads (6).jpg
Toni toruje drogę Yardies do karetki
Gra Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Dla Leon McAffrey (LCS - HUD).gif Leon McAffrey
Lokalizacja molo w Aspatrii, Wyspa Staunton, Liberty City
Cel pomoc Yardies w utrzymaniu Newport
Nagroda $2 000
Wymagania Crazy '69'
Odblokowuje Munitions Dump
Niezaliczenie śmierć wszystkich Yardies

Night of the Livid Dreads – misja w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, czwarta dla Leona McAffreya.

Misja Edytuj

Najpierw jedziemy do Newport i zabijamy 3 Sindaccos, najlepiej z M4. Po cut-scence zabijamy jeszcze ok. 5 Sindaccos i zaczynamy torować Yardiesom drogę do karetki pogotowia. W alejce prowadzącej do ulicy strącamy gangstera z Sancheza i bierzemy pancerz. Przedzieramy się do ulicy, a gdy ostatni Sindacco padnie, wchodzimy w znacznik.

Scenariusz Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Nazwa misji jest parodią nazwy filmu Noc Żywych Trupów (Night of the Living Dead). Jest też grą słów - słowo dreads, oznacza dredy ale też strachy.
  • Jest to jedna z dwóch misji, w czasie których Yardies będą przyjaźnie nastawieni do Toniego. Drugą jest The Whole 9 Yardies. Jednak po ukończeniu tych misji, będą zachowywać się wrogo w stosunku do niego.

Galeria Edytuj

Night of the Livid Dreads - przez GTAmissions.com Edytuj

Misje w Grand Theft Auto: Liberty City Stories
Poprzednia: Night of the Livid Dreads Następna:
Leon McAffrey (LCS - HUD).gif Crazy '69' Leon McAffrey (LCS - HUD).gif Munitions Dump[1]

Przypisy

  1. Aby ta misja została odblokowana, należy wykonać jeszcze misję Shoot the Messenger.