FANDOM

Nieczyste metody – trzecia i ostatnia misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam ciocia Poulet.

Solucja Edytuj

Trzecim i ostatnim zadaniem dla cioci Poulet jest pomoc "jej haitańskim chłopcom" w walce z Kubańczykami. W tym celu, przekazuje nam karabin snajperski.

Naszym zadaniem będzie zabijanie członków kubańskiego z ukrycia. Idziemy w oznaczone miejsce - jest to dach budynku po drugiej stronie drogi, na który wchodzimy po schodach. Jeśli chcemy maksymalnie ułatwić sobie misję, zabieramy adrenalinę spod schodów. Wchodzimy w znacznik, zmieniamy broń na snajperkę i rozpoczynamy ostrzał. Strzelamy jedynie do Kubańczyków; Haitańczycy nie mogą zginąć.

Po chwili, Kubańczycy przyślą posiłki w vanie. Gdy tylko u dołu ekranu pojawi się o tym informacja, szybko zmieniamy broń na jakąś ciężką i niszczymy vana, zanim wysiądą z niego pasażerowie. Dokładnie tak samo robimy z kolejnym wsparciem - sześcioma Kubańczykami, biegnącymi na pole walki od strony północnej. Resztę Kubańczyków dobijamy za pomocą snajperki. Gdy wszyscy będą martwi, misja zakończy się sukcesem.

Ciekawostki Edytuj

  • Misja ta została lekko "ocenzurowana" w wersji na PS2:[1]
    • W wersji na PS2 w tekście "Moi chłopcy toczą wojnę z Kubańczykami." zamiast "Kubańczykami" jest wyraz "nimi", również w inny sposób wypowiada zdanie "Ale bez broni"
    • W wersji na PS2 nie ma zdania "Hmm, Kubańczyków czeka niespodzianka."
    • W wersji na PS2 nie ma również wyrażenia "i strzelaj w tłum."
  • Możemy ciągle nie zaliczać tej misji i zaczynać ją od nowa, dzięki czemu możemy dostać tyle nabojów do snajperki, ile chcemy.
  • Misję możemy sobie ułatwić biorąc pigułkę z adrenaliną znajdującą się pod schodami budynku, na który mamy wejść.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Nieczyste metody Następna:
Ciocia Poulet (VC - HUD) Bomby zrzucone! Umberto Robina (VC - HUD) Trojański LowRider

Przypisy

  1. Dla porównania: Wersja na PS2, wersja na PC i wersja na XBOX.
  2. W ocenzurowanej wersji na PS2 zamiast "Kubańczykami" widnieje słowo "nimi".
  3. 3,0 3,1 To zdanie nie występuje w ocenzurowanej wersji na PS2.