Fandom

GTA Wiki

Newport

6726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Newport (III).jpg

Dzielnica w 2001 roku, widziana z mostu Callahan.

Newport – dzielnica, położona we wschodniej części wyspy Staunton. Graniczy z Fort Staunton na północy, parkiem Belleville na zachodzie i Torrington na południu. Na wschodzie jest oblana wodą.

Tak jak środkowa i południowa część wyspy, Newport jest mocno rozwinięte. Jest gęsto zabudowane niskimi budynkami i wieżowcami (sklepami, apartamentami i biurowcami). W przeciwieństwie do większości dzielnic wyspy, w Newport znajdują się trzy mola (dwa na północy i jedno na południu), przy których zacumowane są łodzie.

Newport stanowi także połączenie między wieloma innymi miejscami w mieście. Tutaj kończy się most Callahan, łączący wyspę Staunton z Portland. Dodatkowo, przez dzielnicę przebiegają dwie drogi szybkiego ruchu (obie biegną z Torrington do Fort Staunton) - jedna z nich jest przeprowadzona wiaduktem nad drugą.

W dzielnicy położonych jest wiele miejsc zainteresowania - sklep Ammu-Nation, warsztat 8-Balla, Pay 'n' Spray, centrum handlowe, wielopoziomowy parking oraz ratusz miejski. W swojej posiadłości mieszka tutaj Asuka Kasen w GTA III, w GTA: Liberty City Stories swoją kryjówkę ma tutaj Toni Cipriani. Do 2001 roku, mieszkał tu także Leon McAffrey.

W 1998 roku, dzielnica była kontrolowana przez rodzinę Forelli, jednak przy pomocy Toniego Ciprianiego przejął ją gang Yardies.

Biznesy Edytuj

2000

2001

Więcej w Fandom

Losowa wiki