FANDOM

MISJA
Najszybsza łódź
(ang. The Fastest Boat)
Najszybsza łódź (4)
Squalo — tytułowa łódź
Gra Grand Theft Auto: Vice City
Dla Ricardo Diaz (VC - HUD) Ricardo Diaz
Lokalizacja Willa Diaza na Wyspie Starfish, Vice City
Cel kradzież łodzi
Nagroda $4 000
Wymagania Czas apokalipsy '86
Odblokowuje Popyt i podaż,
Polowanie
Niezaliczenie zniszczenie łodzi

Najszybsza łódź – trzecia misja w Grand Theft Auto: Vice City, którą zleca nam Ricardo Diaz.

Solucja Edytuj

Ricardo Diaz do niedawna był posiadaczem najszybszej łodzi w mieście. Jednakże, w stoczni zakończyła się budowa nowej, jeszcze szybszej łodzi; dlatego Diaz chce, żebyśmy ją dla niego ukradli.

Po zakończeniu przerywnika, zdobywamy jakiś pojazd i jedziemy do stoczni. Stocznia jest dość dobrze chroniona - zanim więc wejdziemy na jej teren, wybijamy wszystkich widocznych ochroniarzy (ubierają się na czerwono, mają Rugery). Następnie wchodzimy do środka, nadal wycinając ochroniarzy. Przed wejściem do budynku stoczni zdejmujemy tak.że tych przy łodziach. Potem wchodzimy do środka i pozbywamy się czterech jej pracowników, którzy zaatakują nas bronią białą.

Następnie, stajemy w znaczniku, aby spuścić łódź na wodę. Nie wychodzimy jeszcze z budynku - po chwili zaatakuje nas kilku ochroniarzy z Rugerami. Po kolei ich zabijamy, wtedy wsiadamy do łodzi i uciekamy do willi Diaza. Otrzymamy 3. stopień złej sławy, lecz nie powinno to nam przeszkodzić.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie trzeba wcale stanąć na znaczniku wodującym łódź, aby zaliczyć misję — wystarczy po wejściu na teren doków iść ciągle prosto, aż do biało-czerwonej łodzi i przejść na jej drugą stronę (tak, aby blisko być łodzi będącej naszym celem — Squalo) i nacisnąć przycisk wchodzenia do pojazdu (PS2 trójkąt lub domyślnie ENTER). Gdy Tommy wejdzie do łodzi, ona sama spadnie na powierzchnię wody.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Wykonanie: GTAVideoPL PC

Misje w Grand Theft Auto: Vice City
Poprzednia: Najszybsza łódź Następna:
Ricardo Diaz (VC - HUD) Czas apokalipsy '86 Ricardo Diaz (VC - HUD) Popyt i podaż
Pan Czarny (VC - HUD) Polowanie

Przypisy

  1. Odbywa się ona tylko wtedy, jeśli gracz wcześniej ukończył misję Zabić żonę.