FANDOM

Na zawsze Grove – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, trzynasta dla Sweeta.

Solucja Edytuj

Plan Sweeta to przejęcie dwóch kolejnych terytoriów Ballas - tym razem Idlewood. Jedziemy na miejsce i przejmujemy je zgodnie z zasadami. Jako że mamy przy sobie Sweeta, nie rozwalamy żadnych pojazdów i nie używamy granatów ani koktajli Mołotowa. Uważamy także na zakończenia przejęć, gdyż Sweet chętnie rzuca się pod samochody. Po przejęciu dwóch terytoriów Idlewood odwozimy Sweeta do domu na Grove Street.

Ciekawostki Edytuj

  • Wcale nie musimy wykonywać misji ze Sweetem, jeżeli chcemy możemy go zostawić na Grove Street (odjeżdżając od niego na tyle by się zatrzymał), a następnie wykonać normalnie misję. Po przejęciu terenów wracamy do Sweeta na Grove Street i kończymy misję.
  • Jeżeli podczas przejmowania któregoś z terytoriów przegramy misje to Sweet zniknie a terytorium zmieni się z powrotem na fioletowo, lecz będziemy mogli kontynuować wojnę gangów i gdy ją wygramy to terytorium automatycznie zmieni się z fioletowego na zielony kolor.
  • Wcale nie musimy przejmować tylko dwóch terytoriów, równie dobrze możemy przejąć wszystkie cztery, a misja i tak zostanie zaliczona.
  • Przed misją można zauważyć, że terytoria które przejmujemy w trakcie misji są w takim samym odcieniu co pozostałe tereny Idlewood, lecz w trakcie misji ich odcień zostaje 3-krotnie zwiększony. Skutkiem tego jest, że na tych terenach będzie się pojawiało 3 razy więcej członków gangu niż przed misją.
  • Jeśli przed misją gracz przejmie któreś z czterech terytoriów, to na jej początku zostanie ponownie przekazane Ballasom.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Na zawsze Grove Następna:
Sean Johnson (SA - HUD) Z wizytą u B Dupa Carl Johnson (SA - HUD) Zamieszki

Przypisy