FANDOM

Na menedżerskim szczeblu – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, trzecia od OG Loca.

Solucja Edytuj

Na początku musimy ukraść samochód szofera Alana Crawforda. Wbrew poleceniu gry nie taranujemy samochodu (będziemy musieli tracić czas na Pay 'n' Spray), lecz zastawiamy mu drogę naszym pojazdem i celujemy w głowę kierowcy przez szybę bocznych drzwi następnie strzelamy (nie spowoduje to żadnych uszkodzeń auta). Po dojechaniu na miejsce musimy zaparkować samochód tak samo jak stojące tam już dwa pojazdy. Gdy to już zrobimy, konwój ruszy. Musimy poruszać się w równym tempie razem z pozostałymi autami. Po dojechaniu na miejsce, do naszego samochodu wsiądzie Alan Crawford. Gdy już wejdzie, jedziemy na molo. Rozpędzamy się do maksymalnej prędkości i na samym końcu wyskakujemy z wozu.

Ciekawostki Edytuj

  • Nie trzeba jechać z menedżerem Madd Dogga aż na pomost, wystarczy, że zatopimy auto w głębszej wodzie. Trick ten wykorzystywany jest w speedrunach.
  • Usuwając wodę z plików gry, gra potrzebuje dłuższej chwili aby zaliczyć nam misję pomimo faktu, że samochód nie został utopiony.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Na menedżerskim szczeblu Następna:
Jeffrey Cross (SA - HUD) Madd Dogg Jeffrey Cross (SA - HUD) Domowy melanż