Fandom

GTA Wiki

Nóż

6722strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

BROŃ
Nóż
(ang. Knife)
Nóż (V).png
Nóż w Grand Theft Auto V
W grach
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ broń biała
Uszkodzenia średnie (VC, SA, LCS, VCS)
duże (ciche zabójstwo: SA, V)
małe (IV, V)

Nóż – broń biała występująca w Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories, Grand Theft Auto IV i Grand Theft Auto V.

W GTA Vice City można ją kupić za $90 w Tooled Up, a w GTA IV za $100 u Little Jacoba.

Nóż w GTA San Andreas i GTA V ma funkcję, znacznie ułatwiającą niektóre misje: jest to tzw. ciche zabójstwo. Wystarczy tylko, kucając lub skradając się (SA)/przebywając w trybie skradania się (V), podejść od tyłu do przeciwnika, wcisnąć przycisk celowania, a gdy bohater podniesie nóż do góry, wcisnąć przycisk strzału.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto: Vice City

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto: Vice City Stories

Grand Theft Auto IV

Nóż można kupić u Little Jacoba za $100, bądź znaleźć w wielu miejscach w Liberty City:

Grand Theft Auto V

Ciekawostki Edytuj

  • W GTA San Andreas jeżeli dobijamy lub w dalszym ciągu ranimy martwą osobę nożem i nie przerywając zmienimy na pięść, animacja wrzynania będzie ta sama, lecz zmieni się dźwięk.
  • Istnieje prawdopodobieństwo, że nóż z Grand Theft Auto IV jest nawiązaniem do Johna Rambo, model tej broni jest praktycznie identyczny jak ten z pierwszej odsłony filmu, w którym się pojawił. Dodatkowo wspiera to fakt, że nazwa tekstury noża w tej grze to bm_knife_rambo.

Galeria Edytuj

Wygląd broni Edytuj

Ikony z HUD-a Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki