Fandom

GTA Wiki

Mystery Killer

6727stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Mystery Killer
(pol. Tajemniczy zabójca)
Mystery Killer (1).png
Mike spotyka się z gangsterem w Wichita Gardens
Gra Grand Theft Auto Advance
Dla Cisco (A - HUD).gif Cisco[1]
Lokalizacja parking w Wichita Gardens lub
samolot Cisco w Francis Intl,
Shoreside Vale, Liberty City
Cel przybycie na spotkanie w Wichita Gardens
Nagroda $10 000 lub $15 000[2]
Wymagania Bad Pimpin'
Odblokowuje Decoy Disaster
Niezaliczenie brak

Mystery Killer – misja w Grand Theft Auto Advance, czwarta dla Cisco.

Solucja Edytuj

W parę sekund po przybyciu do Shoreside i zakończeniu misji Bad Pimpin', Mike otrzymuje dwie wiadomości na pager. Pierwsza jest od nieznanego kontaktu, w której zaprasza on Mike'a na spotkanie w Wichita Gardens. Druga jest od Cisco, który z kolei mówi o pułapce czekającej na protagonistę na wspomnianym spotkaniu i zaprasza go na swój samolot.

Misja rozpoczęta w obu punktach wygląda podobnie. Jeżeli rozpoczniemy ją u Cisco, poinformuje on że zabity wcześniej pirotechnik był jednym z jego ludzi oraz poleci Mike'owi pojechać na spotkanie w Wichita Gardens, obiecując przysłanie kilku ludzi w razie zasadzki. Po zakończeniu przerywnika jedziemy do wskazanego miejsca i wchodzimy w znacznik (rozpoczynając misję w tym miejscu, zaczyna się ona od kolejnych wydarzeń).

Na miejscu spotka nas przywódca małej grupki i poinformuje, że pracuje dla "tajemniczego zabójcy". Po krótkiej wymianie zdań zaatakuje nas wraz ze swoją ośmioosobową obstawą. Są całkiem dobrze uzbrojeni; pozbywamy się ich (jeśli wcześniej odwiedziliśmy Cisco, do pomocy będziemy mieli kilku jego ludzi). Po wszystkim jedziemy na lotnisko i spotykamy się z Cisco w jego samolocie.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

EN Wykonanie: GTASeriesVideos GBA

Przypisy

  1. Jeśli rozpoczniemy misję w Wichita Gardens, de facto pracodawcą (kontaktem) jest tytułowy "zabójca" lub gangster, z którym się spotykamy.
  2. $10 000 jeśli gracz zacznie misję w Wichita Gardens, $15 000 jeśli w samolocie Cisco.
Misje w Grand Theft Auto Advance
Poprzednia: Mystery Killer Następna:
Asuka Kasen (A - HUD).gif Bad Pimpin' Cisco (A - HUD).gif Decoy Disaster

Więcej w Fandom

Losowa wiki