FANDOM

Murder in the Mall! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Red Valdez znów chce poddać nas testowi - tym razem chce, abyśmy pojechali do centrum handlowego i zabili 100 Scientists (20 w wersji na PlayStation).

Do pomocy dostaniemy kilku członków Zaibatsu, lecz posłużą oni nam tylko do ochrony - zabici przez nich Scientists nie liczą się do naszego wyniku. W centrum handlowym znajdziemy także kilka pick-upów pancerza, zdrowia oraz po jednej niewidzialności i nieśmiertelności; jeśli już je zabierzemy, wykorzystujemy je w pełni, bo trwałość niewidzialności i nieśmiertelności to około minuta.

Cele można zabijać tradycyjną metodą - bronią palną, lecz jest to metoda bardzo ryzykowna. Do zabicia Scientists nie możemy użyć samochodu - jest jednak odstępstwo od tej zasady, a mianowicie użycie samochodowych karabinów maszynowych.

Po odebraniu telefonu, zaczynamy zabijać Zaibatsu, aż nasz respekt u gangu Scientists wzrośnie do maksimum. Dopiero wtedy jedziemy do centrum handlowego. Do zaliczenia tej misji drugim sposobem, najlepszy jest pojazd powolny, lecz bardzo wytrzymały - np. G4 Bank Van. Podczas jego użycia, zwracamy uwagę na to, aby nie uderzyć w ścianę - zanim zdążymy wycofać, nasz pojazd zostanie zniszczony. Poziom respektu u Scientists spadnie dość szybko, a gdy będą mieć (-5), zaczną korzystać z miotaczy ognia.

Drugą ważną rzeczą jest częste przemalowywanie pojazdu - robimy to, gdy nasz Bank Van zacznie płonąć. Chociaż opisana metoda jest najskuteczniejszą z możliwych, jest to metoda bardzo droga - samochodowe karabiny maszynowe nie są tanie (kosztują $25000 za 10 magazynków).

Można też zaliczyć tę misję samodzielnie, samochodem typu Hachura. Uzbrajamy go w samochodowe karabiny maszynowe (przed misją). Parkujemy samochód po wjechaniu na parking, a część z gangsterów Scientists możemy zabić ręcznie. Wsiadamy do zaparkowanego wcześniej samochodu i opuszczamy centrum handlowe. Nawet jeśli pojawi się komunikat o powrocie do centrum, możemy zabijać Scientists samochodowymi karabinami po ich terenie. Metoda - https://youtu.be/qE5uTmoRESQ?t=1971.

Gra uzna zabitych Scientists na ich terenie poprzez spadek liczby osób do zabicia.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj

Poczekaj, aż strona się załaduje.