FANDOM

MISJA
Murder in the Mall!
PS: Mall Murder!
Murder in the Mall! (6)
Claude zabija osiemdziesiątego ósmego członka gangu Scientists
Gra Grand Theft Auto 2
Dla Zaibatsu (GTA2 - HUD) Zaibatsu
Lokalizacja czerwona budka w The Village,
Residential, Anywhere City
Cel zabicie 100 (PSX: 20) członków gangu Scientists
Nagroda $70 000
Wymagania respekt +5 dla gangu Zaibatsu

Murder in the Mall! – jedna z siedmiu misji dla Zaibatsu w Residential w Grand Theft Auto 2.

Solucja Edytuj

Red Valdez znów chce poddać nas testowi - tym razem chce, abyśmy pojechali do centrum handlowego i zabili 100 Scientists (20 w wersji na PlayStation). Do pomocy dostaniemy kilku członków Zaibatsu, lecz posłużą oni nam tylko do ochrony - zabici przez nich Scientists nie liczą się do naszego wyniku. W centrum handlowym znajdziemy także kilka pick-upów pancerza, zdrowia oraz po jednej niewidzialności i nieśmiertelności; jeśli już je zabierzemy, wykorzystujemy je w pełni. Cele można zabijać tradycyjną metodą - bronią palną, lecz jest to metoda bardzo ryzykowna. Do zabicia Scientists nie możemy użyć samochodu - jest jednak odstępstwo od tej zasady, a mianowicie użycie samochodowych karabinów maszynowych. Po odebraniu telefonu, zaczynamy zabijać Zaibatsu, aż nasz respekt u gangu Scientists wzrośnie do maksimum. Dopiero wtedy jedziemy do centrum handlowego. Do zaliczenia tej misji drugim sposobem, najlepszy jest pojazd powolny, lecz bardzo wytrzymały - np. G4 Bank Van. Podczas jego użycia, zwracamy uwagę na to, aby nie uderzyć w ścianę - zanim zdążymy wycofać, nasz pojazd zostanie zniszczony. Drugą ważną rzeczą jest częste przemalowywanie pojazdu - robimy to, gdy nasz Bank Van zacznie płonąć. Chociaż opisana metoda jest najskuteczniejszą z możliwych, jest to metoda bardzo droga - samochodowe karabiny maszynowe nie są tanie (kosztują $25000 za 10 magazynków).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

Przykładowe przejście misji Edytuj