Fandom

GTA Wiki

Mundano (misja - Heist Almighty)

6726stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

MISJA
Mundano (misja - Heist Almighty) (7).png
Protagonista eskortuje Pablo przez ulice Estorii
Gra Grand Theft Auto 1
Dla Robert "Bubby" Seragliano
Lokalizacja Mundano w zachodnim Hackenslash, Liberty City
Cel kradzież Challengera, eskortowanie Pablo
Nagroda
Niezaliczenie zniszczenie Challengera, śmierć Pablo

Jedną z misji pobocznych w jednym ze scenariuszy Grand Theft Auto IHeist Almighty możemy rozpocząć w Mundano, znajdującym się w zachodnim Hackenslash.

Solucja Edytuj

Misja ta jest podzielona na dwie główne części. W pierwszej części misji, naszym zadaniem jest przejęcie Challengera, w którego bagażniku jest towar. Pojazd wyjedzie z południowo-wschodniego Hackenslash. Jego kradzież nie jest trudna - wystarczy zajechać samochodowi drogę i ukraść go. Pojazd z narkotykami odstawiamy do garażu w południowo-zachodnim Brix.

Po dojechaniu na miejsce, dostaniemy drugie polecenie — mamy sprawić, że Pablo (ubrany na zielono) dostanie się z południowo-wschodniego Estoria do północno-wschodniej części tej dzielnicy. Zdobywamy mocny pojazd (najlepszym wyborem jest Jugular) i jedziemy na miejsce. Gdy będziemy na miejscu, Pablo znajdzie się pod ostrzałem — rozjeżdżamy napastników. Pablo zacznie się poruszać, my jedziemy obok niego, rozjeżdżając wszystkich, którzy będą chcieli go zabić. Ogółem, Pablo zostanie zaatakowany przez sześciu gangsterów; ich lokalizację pokazuje film u dołu artykułu.

Innym, ryzykowniejszym sposobem jest zaopatrzenie się w karabin maszynowy i zabijanie kolejnych wrogów; należy jednak bardzo uważać, gdyż łatwo jest zastrzelić samego Pablo. Gdy Pablo dotrze na miejsce, misja zakończy się sukcesem.

Ciekawostki Edytuj

  • Za zabicie dwóch pierwszych gangsterów atakujących Pablo (ubranych na czerwono) gracz otrzymuje po $10 000 (razem $20 000).

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: Grand Theft Auto Wiki PC

Więcej w Fandom

Losowa wiki