Fandom

GTA Wiki

Mr. Wong's Laundrette

6977stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij
Pralnia Pana Wonga (III).jpg

Pralnia Pana Wonga w GTA III

Mr. Wong's Laundrette (pol. Pralnia Pana Wonga; w GTA IV Mr. Wong's Launderette) – pralnia występująca w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Liberty City Stories i Grand Theft Auto IV. Znajduje się w Chinatown w Portland i Schottler w Broker.

Uniwersum 3D Edytuj

Prowadzą ją Triady, a dokładniej Mr. Wong. Pralnia używa ciężarówek Mr Wongs, jej slogany to Liberty's First Choice For All It's Dirty Laundry i If It Ain't Wong, It Ain't White. Tu zawozimy Toniego Ciprianiego, w misji Szofer Ciprianiego, a następne odwozimy do Momma's Restaurante. Na tyły tego sklepu, zajrzymy w misji Haracz, kiedy to będziemy musieli dostarczyć Ciprianiemu teczkę, wyładowaną pieniędzmi za ochronę, od Wonga.

Uniwersum HD Edytuj

W Grand Theft Auto IV prawdopodobnie kolejny lokal został przejęty przez pana Wonga. Pralnia ta, pod nazwą Mr. Wong's Launderette znajduje się na rogu Dillon Street oraz Tuscarora Ave w Schottler (Broker). Budynek ten nie odgrywa tutaj tak ważnej roli, jak w GTA III. Slogany pozostały takie same jak w poprzednich grach, numer do niej to 555-9664. Pralnia korzysta z Bensonów i Ponych.

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki