FANDOM

MISJA
Mountain Cloud Boys
Mountain Cloud Boys (misja) (7)
CJ walczy z Wietnamczykami
Gra Grand Theft Auto: San Andreas
Dla Wu Zi Mu (SA - HUD) Wu Zi Mu
Lokalizacja zakład bukmacherski Wu Zi Mu w Chinatown, San Fierro, San Andreas
Cel spotkanie się z Triadą Blood Feather,
obrona Wooziego
Nagroda $5 000,
szacunek +
Wymagania Jizzy
Odblokowuje Ran Fa Li
Niezaliczenie śmierć Wooziego

Mountain Cloud Boys – misja w Grand Theft Auto: San Andreas, pierwsza dla Wu Zi Mu.

Solucja Edytuj

Wsiadamy do jakiegokolwiek samochodu i jedziemy na miejsce spotkania – jest niedaleko. Tam wysiadamy z wozu i podążamy za Woozie'em. Po przerywniku wyciągamy pistolet maszynowy i zaczynamy wycinać Wietnamczyków. Następna partia przyjedzie na motorach – rozwalamy ich, zanim zejdą. Potem idąc, skręcamy w prawo – ściągamy najpierw snajpera, a następnie resztę. Po wszystkim wracamy do samochodu za Woozie'em. Kierując samochodem, musimy jechać tak, aby Woozie zniszczył dwa samochody (ewentualnie sami możemy strzelać metodą Drive-by). Potem odwozimy go do zakładu.

Ciekawostki Edytuj

  • W misji istnieje całkiem łatwy sposób zainstalowania modyfikacji (np. nowych kół, hydrauliki, nitra, zmiany koloru) do samochodów, których normalnie nie możemy modyfikować w żadnym z warsztatów tuningowych (np. Radiowóz, FBI Rancher, Maverick, Sweeper, Traktor itd. praktycznie do każdego pojazdu, motocykli, nawet do łodzi, pojazdów latających, ciężarowych) za pomocą tej sztuczki.

Scenariusz Edytuj

Galeria Edytuj

PL Wykonanie: GTAVideoPL PC
Poczekaj, aż strona się załaduje.

Misje w Grand Theft Auto: San Andreas
Poprzednia: Mountain Cloud Boys Następna:
Syndykat Loco (SA - HUD) Jizzy Wu Zi Mu (SA - HUD) Ran Fa Li