Fandom

GTA Wiki

Most zwodzony Shoreside

6733strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Most zwodzony Shoreside (III).jpg

Most zwodzony Shoreside, 2001

Most zwodzony Shoreside (ang. Shoreside Lift Bridge) – duży, drogowy most podnoszony, łączący południowo-wschodnie Shoreside Vale z zachodnią wyspą Staunton. Przez most przebiega czteropasmowa droga. Most posiada również dzwonek, który oznajmia, że most jest podnoszony, lecz nie posiada szlabanów. Podczas różnych misji w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, np. Panlantic Land Grab, most nie jest podnoszony. Na końcu mostu od strony Shoreside Vale jest droga prowadząca do Pike Creek i Lotniska Międzynarodowe Francis oraz zjazd do tunelu łączącego lotnisko i Shoreside Vale z Portland. Od strony parku Belleville zjazd jest spiralny i skręca w lewo (rozwiązanie zastosowano, aby zaoszczędzić miejsce).

Ciekawostki Edytuj

  • Nad mostem znajduje się jedna z ukrytych paczek w GTA III. Aby ją zabrać, należy stanąć na środku mostu i poczekać, aż się podniesie.
  • Jeśli zatrzymamy ruch drogowy na podnoszonym odcinku, pojazdy zatrzymane na uniesionej części mostu po zwolnieniu drogi zaczną jechać do przodu, a w późniejszym efekcie spadać z mostu.
    • Czasem może się nawet zdarzyć, że samochody zaczną lewitować, tzn. dalszą część drogi przejadą w powietrzu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki