FANDOM

Most zwodzony Shoreside (III).jpg

Most zwodzony Shoreside, 2001

Most zwodzony Shoreside (ang. Shoreside Lift Bridge) – duży, drogowy most podnoszony, łączący południowo-wschodnie Shoreside Vale z zachodnią wyspą Staunton. Przez most przebiega czteropasmowa droga. Most posiada również dzwonek, który oznajmia, że most jest podnoszony, lecz nie posiada szlabanów. Podczas różnych misji w Grand Theft Auto: Liberty City Stories, np. Panlantic Land Grab, most nie jest podnoszony. Na końcu mostu od strony Shoreside Vale jest droga prowadząca do Pike Creek i Lotniska Międzynarodowe Francis oraz zjazd do tunelu łączącego lotnisko i Shoreside Vale z Portland. Od strony parku Belleville zjazd jest spiralny i skręca w lewo (rozwiązanie zastosowano, aby zaoszczędzić miejsce).

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo, iż po obu stronach mostu znajdują się znaki z napisem STOP HERE ON RED mówiące o tym aby zatrzymać się na długości czerwonej lampy, to nikt nie przestrzega tego nakazu.
  • Jeżeli w GTA Liberty City Stories na dysku znajduje się save, na którym Shoreside Vale zostało odblokowane, to na innych save'ach most zostanie uruchomiony już przed odblokowaniem Shoreside Vale co umożliwi nam przedwczesny przejazd przez most (strajk jednak będzie kontynuowany).
  • Nad mostem znajduje się jedna z ukrytych paczek w GTA III. Aby ją zabrać, należy stanąć na środku mostu i poczekać, aż się podniesie.
  • Jeżeli samochody stojące na moście podczas jego podniesienia zostaną uderzone, stuknięte lub nawet dotknięte przez inne auto lub człowieka np. gracza, momentalnie ruszą naprzód co doprowadzi do ich upadku z mostu i śmierci.
  • Jeśli zatrzymamy ruch drogowy na podnoszonym odcinku, pojazdy zatrzymane na uniesionej części mostu po zwolnieniu drogi zaczną jechać do przodu, a w późniejszym efekcie spadać z mostu.
    • Czasem może się nawet zdarzyć, że samochody zaczną lewitować, tzn. dalszą część drogi przejadą w powietrzu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki