Fandom

GTA Wiki

Moonbeam

6738stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

POJAZD
Moonbeam
Moonbeam (SA).jpg
Występuje w
GTA III
GTA Vice City
GTA San Andreas
GTA Liberty City Stories
GTA Vice City Stories
GTA IV
GTA V
Typ czterodrzwiowy minivan
Producent Declasse
Przypomina Chevrolet Astro (1985-94)
Tuning TransFender

Moonbeam – czterodrzwiowy minivan występujący w Grand Theft Auto III, Grand Theft Auto: Vice City, Grand Theft Auto: San Andreas, Grand Theft Auto: Liberty City Stories, Grand Theft Auto: Vice City Stories i Grand Theft Auto IV.

Opis Edytuj

Uniwersum 3D Edytuj

Między GTA III a Vice City Stories, Moonbeam był wzorowany na Chevrolecie Astro z lat 1985-94. Podczas gier z serii GTA, Moonbeam nieznacznie się zmieniał, co można zaobserwować na screenach. Moonbeam w wersji beta GTA III, miał nosić nazwę Aster, co jest odniesieniem do vana Chevroleta Astro.

Pomiędzy GTA III a Vice City Stories, parametry Moonbeama względnie nie zmieniały się. W związku ze słabym silnikiem, miękkim zawieszeniem i napędem na przednie koła Moonbeam nie jest zbyt stabilny, ponadto ma słabe przyspieszenie i prędkość maksymalną. Moonbeam pomieści czterech pasażerów.

Mały wyjątek stanowi GTA: San Andreas: tam Moonbeam ma nieco sztywniejsze zawieszenie i napęd na tylne koła, co dość znacząco poprawiło jego prowadzenie, niemniej jednak wciąż ma wyjątkowo słabą dynamikę jazdy.

Uniwersum HD Edytuj

W GTA IV, Moonbeam (produkowany przez firmę Declasse) nadal jest wzorowany na Chevrolecie Astro z lat 1985-94, lecz został zmodyfikowany. W tej grze Moonbeam jest bardziej realistyczny i bardziej dopracowany, występuje w wersji jedno- i dwukolorowej.

Moonbeam może występować w wielu wariantach; może zawierać: koło zapasowe zamontowane na tylnej części pojazdu, dodatkowy daszek na dachu, drabinkę, bagażnik na dachu czy dodatkową osłonę chłodnicy.

W GTA IV, Moonbeam jest napędzany przez silnik V6, ma napęd na tylne koła. Bez względu na te zmiany, nadal jest trudny w prowadzeniu, ma słabe przyspieszenie i prędkość maksymalną.

Występowanie Edytuj

Grand Theft Auto III

Grand Theft Auto: San Andreas

Grand Theft Auto: Liberty City Stories

Grand Theft Auto IV

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki